TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy Kit
Charakteristika:
RC model auta Team Losi Racing 22X-4 Elite Race Kit vychádza z predchádzajúcej verzie, ktorý vyhral šampionát ROAR Nationals . Napriek vynikajúcej kvalite predchádzajúcej verzie, je tento nový model Elite ešte lepší a ďaleko odolnejší. Vďaka tisícom hodín závodov a tréningov, mohli konštruktéri spolu s pretekármi TLR navrhnúť ešte lepší model, ktorý prináša množstvo noviniek a overených tuningových dielov, ktoré sú už v sete obsiahnuté.
Stavebnica modelu 22X-4 Elite obsahuje špičkové diely , ako je: tuningový stredový diferenciál, montážna doska elektroniky z uhlíkových vlákien, karbónová podložka krídla, hliníkové poistné matice a titánové napínače na odľahčenie a celkovú optimalizáciu 22X-4 pre maximalizáciu výkonu. Stavebnica 22X-4 ELITE Race Kit je navrhnutá tak, aby model bol schopný vyhrávať závody, bez nutnosti inštalácie ďalších tuningových súčastí!
Hliníkový CNC 2.5 mm podvozok 7075-T6
Tuhé hliníkové eloxované 2.5mm 7075-T6 šasi je účelne odľahčené a je pripravené na montáž všetkých súčastí auta.
Centrálny diferenciál
Jedným z najobľúbenejších upgradov modelu 22X-4 bol stredový diferenciál, ktorý je vhodný najmä na hlinené trate. Preto verzia Elite má už v sebe tento diel nainštalovaný.
Profesionálny model
Všetky dôležité tuningové diely, ktoré továrenskí jazdci TLR používali pri pretekoch sú už obsiahnuté v tomto modeli. Ide o diely z prvotriednych materiálov ako je hliník, uhlíkové vlákna a titán.
Hliníkové diely
Model obsahuje lôžko motora, spojky náprav, hlavy tlmičov a matice, vyrobené hliníka, vďaka čomu je model odolný a veľmi ľahký pre perfektné jazdné vlastnosti.
Vylepšená geometria
Po dôkladnom testovaní bola na model pridaná ďalšia možnosť uloženia tlmičov, vylepšené bolo umiestnenie vnútorného odklonu, plynulejší a odolnejší je chod systém riadenia ackerman.
Nový držiak batérie
Pre pevnú fixáciu a zároveň jednoduchú výmenu akumulátora sú po stranách lôžka umiestnené dva uhlíkové držiaky. Držiak je možné nastaviť pre batérie štandardné alebo tenké.
Držiak ventilátora motora
Čím ďalej vyššia prevaha závodov s vyššími nárokmi na motor viedla k inštalácii držiaka ventilátora, ktorý je novo upevnený od stredového diferenciálu.
Titánové spojovačky
Titánové spojovačky boli vždy prémiovým vylepšením závodných vozidiel a bez nich by 22X-4 ELITE nemohol byť. Súčasťou dodávky sú titánové spojovačky na úsporu hmotnosti a zvýšenie výkonu.
Hliníkové tlmiče G3 V2
Tlmiče G3 boli kompletne upravené a vylepšené pre konzistentný výkon a variabilnejšie použitie. Piesty sú novo zaistené skrutkami, nové telo a hlava tlmičov zvyšujú dĺžku o 3 mm. Prepracované misky tlmičov bezpečne držia pružiny a poskytujú offset - 3, 0 a +4 mm.
Diferenciály
Tradičný zubový diferenciál je odolnejší a ľahší s lisovanými kompozitnými ozubenými kolesami a krížovými kolíkmi, je ideálny pre závody. Rovnako drží viac maziva, má väčšiu styčnú plochu ozubenia, preto rozdiel spoznáte už po niekoľkých jazdách.
Hliníkové držiaky čapov poloosí
Nápravy odolajú aj najväčším rázom, a to vďaka hliníkovým CNC obrábaným držiakom čapov poloosí s tlmiacimi gumovými vložkami. Tuhé, pevné a zároveň ľahké usporiadanie zaistí bezpečné uloženie náprav aj pri náročných podmienkach pretekov.
Plávajúci držiak serva V2
Aby nedošlo k ovplyvneniu pružnosti podvozku, je servo namontované na držiaku nad podvozkom. Držiak z uhlíkovej dosky 2,5mm sa pripevňuje k doske podvozku blízko stredovej osi podvozku. Eliminujú sa tým chyby pri priehybe podvozku. Verzia dva pojme rôzne offsety serv.
Optimalizované kompozitné súčasti
Konštrukcia buggy 22X-4 je vyladená vďaka kompozitným materiálom kľúčových častí auta. Set obsahuje diely, ktoré TLR preferuje a tým sú štandardné predné a zadné ramená a bočné kryty podvozku.
Nastaviteľný motor a batéria
Pri montáži motora môžete zvoliť polohu motora na hliníkovom podvozku v rozmedzí 7 mm, batériu je možné pre lepšie dovážanie nainštalovať v rozmedzí 9 mm.
Ľahká karoséria 22X-4
Elegantný a štýlový dizajn karosérie 22X-4 sa dokonale hodí k podvozku. Vyzerá elegantne a zároveň zaisťuje vynikajúcu rovnováhu a stabilitu pri jazde.
Vystužené uhlíkovými vláknami
Karbónové vlákno je extrémne ľahké a veľmi tuhé, čo mu dáva skvelý pomer pevnosti a hmotnosti. Je optimálna pre mnoho častí modelu a preto sú diely z toho materiálu na kľúčových miestach: predný / zadný tlmič, stredový držiak diferenciálu, predný / zadný držiak zavesenia, lôžko riadenia a lôžko elektroniky .
Prítlačné krídlo TLR 6,5"
Zadné prítlačné krídlo TLR 6,5" je vyrobený z ultra odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto krídlo nie je pre buggy 22X-4 novinkou, ide o rokmi osvedčený diel, ktorý je preverený rokmi praxe.
Rýchlo prístupné diferenciály
Pri servise súťažných špeciálov je kladený dôraz na rýchly servis náhradných dielov počas závodov. Samotné 4 skrutky držia horné veko diferenciálu, preto budete mať rýchlo hotovo a dosť času na prípravu.
Vlastnosti
- Eloxovaný CNC obrábaný 2.5 mm podvozok z hliníka 7075-T6
- Pripravené na profesionálne použitie
- Ľahké hliníkové diely
- Obsiahnuté prémiové diely
- Vylepšená geometria
- Nové lôžko akumulátora s uhlíkovými držiakmi
- Držiak ventilátora
- Veľké hliníkové tlmiče G3 V2
- Titánové spojovačky
- Plávajúci držiak V2 pre rôzne servá
- Nastaviteľné vnútorné otočné čapy
- Všetky súčasti v metrickej sústave
- Kompaktné, jednodielne extra prítlačné lexanové krídlo 6,5"
- Jednoduchý prístup k diferenciálom
- Spojovací materiál v metrickej sústave
- Nový dizajn karosérie 22X-4
Obsah balenia:
Obsahom balenia je stavebnica závodného auta Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Balenie obsahuje všetky diely šasi, nenafarbenú karosériu. Elektronika, motor, ani kolesá s pneumatikami, nie sú obsahom balenia. Obrázkový návod na stavbu EN, DE, FR, IT.
Odporúčame dokúpiť:
Pre zostavenie a sprevádzkovanie modelu je nutné dokúpiť:
- Vysielač a prijímač
- Servo riadenia
- 2S LiPo Short akumulátor
- Kompatibilný nabíjač pre LiPo akumulátor
- Pastorok 48P
- Motor
- Regulátor
- Lepidlo na pneumatiky
- Pneumatiky
- Kolesá
- Farbu na karosérie
- Náradie
Odporúčané komponenty z našej ponuky:
- Vysielač Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, prijímač SR2100
- Spektrum servo S6245 Car High Speed High Torque, s držiakom serva 6245
- Akumulátor Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC
- Spektrum Smart G2 nabíjač S1200 1x200W AC
- TLR pastorok 19T 48DP 3.17mm hliník
- Pro-Line koleso 2.2", pneu Electron MC 4WD Buggy predný, disk Velocity H12 žltý (2)
- Pro-Line koleso 2.2", pneu Positron MC Buggy zadný, disk Velocity H12 žltý (2)
- Farby na karosérie
Príslušenstvo pre bežnú prevádzku
Na bežnú prevádzku RC modelov potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, sadu náradia a silikónový olej do tlmičov. Z nášho sortimentu odporúčame cenovo dostupnú sadu náradia pre RC autá.
Lepidlom na pneumatiky sa lepia pneumatiky k ráfiku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika bola po celom obvode pevne prilepená k ráfiku kolesa! Pokiaľ pneumatika nebude prilepená po celom obvode, môže dôjsť k jej roztrhnutiu. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré je schopné lepiť materiály ako guma alebo nylon a súčasne po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z našej ponuky odporúčame lepidlo Robitronic Tire Glue - viď odporúčané príslušenstvo.
Občas treba dopĺňať silikónový olej do tlmičov modelu a meniť olej v diferenciáloch. Bežnou prevádzkou dochádza len k nepatrným únikom silikónového oleja po piestniciach tlmiča. V prípade, že povrch piestníc tlmičov alebo stav tesnenia je v zlom stave, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné sady či jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), viď odporúčané príslušenstvo.
Na bežnú údržbu je potrebné lepidlo na skrutky. Skrutky zaskrutkované v kovovom materiáli (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť proti povoleniu týmto lepidlom zaistené.
Ochranné obaly na akumulátory
Ochranné obaly sú určené na obmedzenie rizika spojeného s prepravou a nabíjaním akumulátorov. LiPo akumulátory dokážu, pri zachovaní malých rozmerov a nízkej hmotnosti, poskytnú vysoké vybíjacie prúdy a disponujú veľkou kapacitou pre dlhý jazdný čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný predovšetkým na mechanické poškodenie.