Spaľovacie3 produkty

Najpredávanejšie produkty
861,00 €
2 001,00 €
Vyfiltorvaných 3 produktov

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND modrá

Charakteristika:Rýchle, veľké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pre Off Road závody 1:5 alebo pre rekreačné jazdenie na vonkajších tratiach. Užite si vysokého výkonu benzínového motora Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generáciou auta a prijímačom Spektrum s elektronickou stabilizáciou jazdy AVC. Pôvodný RC model Losi 5IVE-T, zmenil sa svet terénnych závodov v mierke 1:5 a táto ikonická platforma sa stala jednou z najúspešnejších. Teraz sa pripravte na verziu V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, ktorá má všetky bezkonkurenčné výhody svojho predchodcu a zahŕňa technológiu Bind-N-Drive (bez vysielača v balení), ktorá vám umožní vybrať si vlastný univerzálny vysielač Spektrum, podľa vašich požiadaviek. Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm bol vyrobený špeciálne pre 5IVE-T 2.0. Nové usporiadanie podvozku zmenšuje uhol prednej hnacej hriadele, čo zvyšuje odolnosť a vyváženie pohonu všetkých kolies. Systém riadenia Ackerman uľahčuje zmeny nastavenia a celkovo vylepšuje geometriu riadenia. Medzi ďalšie inovatívne prvky patrí vylepšená predná kapota, silné brzdy a odvzdušňovacie čapíky hliníkových tlmičov pre bezkonkurenčnú absorpciu nárazov. Vlastnosti auta 5ive-T 2.0 V2 Verzia BND s prijímačom 4WD náhon na všetky kolesá Benzínový motor 32 ccm s ťahovým štartérom Extra veľká nádrž 800cc na dlhú jazdu Integrovaný nastaviteľný servo saver Hliníkový 5 mm podvozok CNC pre maximálnu tuhosť a menšiu hmotnosť Silné kotúčové brzdy Tri staviteľné uzavreté viskózne diferenciály CVD hriadele pre náhon Veľké hliníkové tlmiče s piestnicou o7 mm Inovatívna uzavretá spojka s chladacími otvormi Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Centrálné hriadele náhonu s menším uhlom natočenia Benzínový motor Zenoah G320 32cc Osvedčený a spoľahlivý motor Zenoah G320 32cc bol skonštruovaný špeciálne pre 5IVE-T 2.0. Vďaka špičkovému návrhu má vzduchom chladený motor vysoký výkon s veľkým krútiacim momentom, nevyhnutným pre auto v mierke 1:5, ako je 5IVE-T 2.0. Má jednoduchý štart vďaka ťahovému štartéru a jednoduché nastavenie. Vďaka tomu zažijete jazdu plnú adrenalínu a zážitkov. Verzia Bind-N-Drive Prevedenie modelu vo verzii Bind-N-Drive (BND) je dobrá voľba pre všetkých, ktorí vlastnia volantový vysielač s technológiou Spektrum 2,4 GHz DSMR. Vďaka tomu môžete mať auto za výhodnejších podmienok, pretože svoj vysielač iba spárujete s prijímačom. Nová konštrukcia riadenia Rack a Bell Cranks Vďaka novému typu riadenia Rack a Bell Cranks budete mať ten najlepší pocit z jazdy. Systém geometrie riadenia prednej nápravy Ackermann vám umožní plynule prechádzať zákrutami a užívať si precíznu jazdu. Nový servosaver bol navrhnutý tak, aby bol menej zaťažený a oveľa plynulejšie reagoval, čím bolo zabezpečené konzistentnejšie riadenie. Nový centrálny diferenciál Inžinieri Losi neúnavne pracovali na dosiahnutí dokonalé rovnováhy prenosu sily na prednú a zadnú nápravu 5IVE-T 2.0, aby zabezpečili najlepší pocit z jazdy. Verzia 2.0 má ideálne rozloženie hmotnosti, vďaka presunutiu stredového diferenciálu. Tým sa rovnako zmenšil uhol hnacej hriadele, čím je ďaleko menej namáhaná. Nové disky a pneumatiky Kola bola v aute 5IVE-T 2.0 vylepšená tak, aby sa zvýšila pevnosť a tuhosť. Disky majú väčšiu pevnosť a tuhosť, čo je dôležité pri jazde v teréne, pneumatiky majú nové zloženie a vzor pre vyššiu trakciu a lepší výkon auta. Predná klzáková doska, nárazník Nemusíte sa starať o to, či v teréne zachytíte o blatníky alebo nárazník. Predná klzáková doska má optimálny sklon, aby pri kontakte prednej časti s terénom došlo k skĺznutiu po teréne a auto mohlo bez zdržania pokračovať v jazde. Rovnako blatníky predných kolies majú upravený tvar tak, aby nedochádzalo k poškodeniu. Účinnejšie brzdy Auto 5IVE-T 2.0 má nainštalované kvalitnejšie a účinnejšie kotúčové brzdy, ktoré boli pôvodne vyvinuté pre Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené oceľové disky bŕzd v kombinácii s obložením pre vysoké zaťaženie, poskytujú pocit dôvery, vďaka čomu môžu pretekári v zákrutách rýchlejšie brzdiť a skôr akcelerovať. Účinnosť prednej a zadnej brzdy môže byť naladená pre podmienky na trati. Táhla serva plynu a bŕzd Na páke serva plynu je táhlo ku karburátoru motora a k táhlom bŕzd. Na páke serva je vahadlo, ku ktorému sú pripojené dve páky, ktoré vedú k pákam vačiek bŕzd predného a zadného náhonu. Účinnosť prednej a zadnej brzdy ide upraviť a nastaviť zodpovedajúce jazdné vlastnosti vozidla. Hliníkové nastaviteľné tlmiče Obrie hliníkové tlmiče majú veľké 7 mm piestnice, ktoré sú plne dimenzované pre zaťaženie áut 1:5. Veľké množstvo náplne a možnosti nastavenia, zabezpečia autu bezpečnú jazdu aj v tých najdrsnejších podmienkach. 5IVE-T 2.0 je štandardne dodávaný s hliníkovými uzávermi so závitom. Šróby pre odvzdušnenie umožňujú rýchlejšiu a jednoduchšiu montáž a plnenie. Nové telo trecej spojky Motor má novú konštrukciu odliatku krytu spojky a výstupného pastorku. Ten poháňa ozubený remeň, ktorý pružnejšie reaguje pri prenose krútiaceho momentu na centrálny diferenciál a lepšie znáša ťažké podmienky prevádzky. * Informácie o špecifikácii vodoodolnosti nájdete v návode na použitie. Tipy a triky na prevádzku v mokrom prostredí nájdete v blogu.Obsah balenia:Hotový zostavený model RC auta Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND s nainštalovanými komponentmi: prijímač 6 kan. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc s ťahovým štartérom, servo riadenia S900S, servo plynu S901T, kľúč na koleso, multifunkčný kľúč, nástroj na tlmiče, kľúč na sviečku, párovací konektor, tesnenie výfuku, imbusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Návod CZ a manuál EN, DE, FR, IT.

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND oranžová

Charakteristika:Rýchle, veľké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pre Off Road závody 1:5 alebo pre rekreačné jazdenie na vonkajších tratiach. Užite si vysokého výkonu benzínového motora Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generáciou auta a prijímačom Spektrum s elektronickou stabilizáciou jazdy AVC. Pôvodný RC model Losi 5IVE-T, zmenil sa svet terénnych závodov v mierke 1:5 a táto ikonická platforma sa stala jednou z najúspešnejších. Teraz sa pripravte na verziu V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, ktorá má všetky bezkonkurenčné výhody svojho predchodcu a zahŕňa technológiu Bind-N-Drive (bez vysielača v balení), ktorá vám umožní vybrať si vlastný univerzálny vysielač Spektrum, podľa vašich požiadaviek. Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm bol vyrobený špeciálne pre 5IVE-T 2.0. Nové usporiadanie podvozku zmenšuje uhol prednej hnacej hriadele, čo zvyšuje odolnosť a vyváženie pohonu všetkých kolies. Systém riadenia Ackerman uľahčuje zmeny nastavenia a celkovo vylepšuje geometriu riadenia. Medzi ďalšie inovatívne prvky patrí vylepšená predná kapota, silné brzdy a odvzdušňovacie čapíky hliníkových tlmičov pre bezkonkurenčnú absorpciu nárazov. Vlastnosti auta 5ive-T 2.0 V2 Verzia BND s prijímačom 4WD náhon na všetky kolesá Benzínový motor 32 ccm s ťahovým štartérom Extra veľká nádrž 800cc na dlhú jazdu Integrovaný nastaviteľný servo saver Hliníkový 5 mm podvozok CNC pre maximálnu tuhosť a menšiu hmotnosť Silné kotúčové brzdy Tri staviteľné uzavreté viskózne diferenciály CVD hriadele pre náhon Veľké hliníkové tlmiče s piestnicou o7 mm Inovatívna uzavretá spojka s chladacími otvormi Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Centrálné hriadele náhonu s menším uhlom natočenia Benzínový motor Zenoah G320 32cc Osvedčený a spoľahlivý motor Zenoah G320 32cc bol skonštruovaný špeciálne pre 5IVE-T 2.0. Vďaka špičkovému návrhu má vzduchom chladený motor vysoký výkon s veľkým krútiacim momentom, nevyhnutným pre auto v mierke 1:5, ako je 5IVE-T 2.0. Má jednoduchý štart vďaka ťahovému štartéru a jednoduché nastavenie. Vďaka tomu zažijete jazdu plnú adrenalínu a zážitkov. Verzia Bind-N-Drive Vyhotovenie modelu vo verzii Bind-N-Drive (BND) je dobrá voľba pre všetkých, ktorí vlastnia volantový vysielač s technológiou Spektrum 2,4 GHz DSMR. Vďaka tomu môžete mať auto za výhodnejších podmienok, pretože svoj vysielač iba spárujete s prijímačom. Nová konštrukcia riadenia Rack a Bell Cranks Vďaka novému typu riadenia Rack a Bell Cranks budete mať ten najlepší pocit z jazdy. Systém geometrie riadenia prednej nápravy Ackermann vám umožní plynule prechádzať zákrutami a užívať si precíznu jazdu. Nový servosaver bol navrhnutý tak, aby bol menej zaťažený a oveľa plynulejšie reagoval, čím bolo zabezpečené konzistentnejšie riadenie. Nový centrálny diferenciál Inžinieri Losi neúnavne pracovali na dosiahnutí dokonalé rovnováhy prenosu sily na prednú a zadnú nápravu 5IVE-T 2.0, aby zabezpečili najlepší pocit z jazdy. Verzia 2.0 má ideálne rozloženie hmotnosti, vďaka presunutiu stredového diferenciálu. Tým sa rovnako zmenšil uhol hnacej hriadele, čím je ďaleko menej namáhaná. Nové disky a pneumatiky Kola bola v aute 5IVE-T 2.0 vylepšená tak, aby sa zvýšila pevnosť a tuhosť. Disky majú väčšiu pevnosť a tuhosť, čo je dôležité pri jazde v teréne, pneumatiky majú nové zloženie a vzor pre vyššiu trakciu a lepší výkon auta. Predná klzná doska, nárazník Nemusíte sa starať o to, či v teréne zachytíte o blatníky alebo nárazník. Predná klzná doska má optimálny sklon, aby pri kontakte prednej časti s terénom došlo k skĺznutiu po teréne a auto mohlo bez zdržania pokračovať v jazde. Rovnako blatníky predných kolies majú upravený tvar tak, aby nedochádzalo k poškodeniu. Účinnejšie brzdy Auto 5IVE-T 2.0 má nainštalované kvalitnejšie a účinnejšie kotúčové brzdy, ktoré boli pôvodne vyvinuté pre Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené oceľové disky bŕzd v kombinácii s obložením pre vysoké zaťaženie, poskytujú pocit dôvery, vďaka čomu môžu pretekári v zákrutách rýchlejšie brzdiť a skôr akcelerovať. Účinnosť prednej a zadnej brzdy môže byť naladená pre podmienky na trati. Táhla serva plynu a bŕzd Na páke serva plynu je táhlo k karburátoru motora a k táhlom bŕzd. Na páke serva je vahadlo, ku ktorému sú pripojené dve páky, ktoré vedú k pákam vačiek bŕzd predného a zadného náhonu. Účinnosť prednej a zadnej brzdy ide upraviť a nastaviť zodpovedajúce jazdné vlastnosti vozidla. Hliníkové nastaviteľné tlmiče Obrie hliníkové tlmiče majú veľké 7 mm piestnice, ktoré sú plne dimenzované pre zaťaženie áut 1:5. Veľké množstvo náplne a možnosti nastavenia, zabezpečia autu bezpečnú jazdu aj v tých najdrsnejších podmienkach. 5IVE-T 2.0 je štandardne dodávaný s hliníkovými uzávermi so závitom. Šróby pre odvzdušnenie umožňujú rýchlejšiu a jednoduchšiu montáž a plnenie. Nové telo trecej spojky Motor má novú konštrukciu odliatku krytu spojky a výstupného pastorku. Ten poháňa ozubený remeň, ktorý pružnejšie reaguje pri prenose krútiaceho momentu na centrálny diferenciál a lepšie znáša ťažké podmienky prevádzky. * Informácie o špecifikácii vodoodolnosti nájdete v návode na použitie. Tipy a triky na prevádzku v mokrom prostredí nájdete v blogu.Obsah balenia:Hotový zostavený model RC auta Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND s nainštalovanými komponentmi: prijímač 6 kan. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc s ťahovým štartérom, servo riadenia S900S, servo plynu S901T, kľúč na koleso, multifunkčný kľúč, nástroj na tlmiče, kľúč na sviečku, párovací konektor, tesnenie výfuku, imbusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Návod CZ a manuál EN, DE, FR, IT.

TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD Race Kit

Charakteristika: Stavebnica závodného RC modelu auta na diaľkové ovládanie od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, vylepšená verzia 2.0 s možnosťou zástavby spaľovacieho vnútro alebo elektro motora. Špičkové spracovanie s hliníkovým podvozkom, kvalitné materiály, široké možnosti nastavenia. Pôvodná buggy 8IGHT-X zahájila nový rad závodných RC modelov áut TLR ® v mierke 1:8. Teraz prichádza vylepšený model vo verzii 2.0, ktorý preberá to najlepšie z tejto platformy a pridáva množstvo vylepšení vo všetkých smeroch. Vylepšené bolo hnacie ústrojenstvo, geometria zavesenia a usporiadania šasi. S 8IGHT-X/E 2.0 závodní jazdci dosahujú lepšiu ovládateľnosť, model je možné riadiť agresívnejšie, čím sa dosahujú rýchlejšie časy na bicykel. Pre ľahké zostavenie a servis je všetok spojovací materiál v metrickej sústave. Diely stavebnice sú navrhnuté s precíznosťou a vyrobené z kvalitných materiálov. Pre nízkou váhou a odolnosť je rad komponentov vyrobený z hliníka, ako napríklad CNC obrábaná 3 mm hrubá doska podvozok. Zavesenie je kompletne nastaviteľné. Jednotlivé polohy nastavenia si môžete prehľadne zapísať do poznámkového formulára a následne upravovať. Nitro aj elektro pohon Chcete si postaviť závodné truggy a váhate medzi Nitro a Elektro? Nevadí, stavebnica od Team Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, vám umožní vďaka obsiahnutým súčastiam, akúkoľvek voľbu. Zadné nastaviteľné náboje Zadné tehlice 8IGHT-X/E 2.0 majú aktualizované umiestnenie čapov, ktoré je možné nastaviť vo viacerých krokoch pre jemné doladenie a maximálnu priľnavosť zadnej časti. Štvorcové uloženie čapov zavesenia Čapy zavesenia boli vylepšené tak, aby používali štvorcové uloženie, ktoré ponúka väčšiu možnosť nastavenia. Zadné otočné čapy sú zúžené pre lepšiu stabilitu a vyváženie medzi predným a zadným zavesením. Hliníkový 3mm podvozok Súčasťou setu je podvozok s hrúbkou 3mm, ktorý je vyrobený z hliníka 7075 a eloxovaný pre maximálnu odolnosť. Doska podvozku je ešte odľahčená, vďaka hlbšiemu frézovaniu. Držiak diferenciálu Stredový držiak diferenciálu je vyrobený z odolnejšieho kompozitného materiálu. Integrovaný držiak serva plynu je prepracovaná as nižšou hmotnosťou. Mechanická brzda Brzdové obloženie bolo aktualizované a brzdy sú teraz voľnejšie a poskytujú lepšiu a konzistentnejšiu brzdnú silu. Veže tlmičov Veže tlmičov boli odľahčené a obsahujú viacero montážnych pozícií pre nastavenie odklonu kolies a polohy tlmičov. Predné tlmiče sú kratšie pre nižšie ťažisko as zníženie naklápania. Prístupné diferenciály Uloženie predného a zadného diferenciálu bolo upravené pre ľahký prístup k diferenciálom, bez nutnosti demontáže častí modelu. Karoséria Karoséria s kabínou vpredu je špeciálne tvarovaná, aby poskytovala prítlak vzduch pri jazde. Karoséria je predrezaná, nenafarbená. Predné zavesenie Inované predné zavesenie je pre zvýšenie odolnosti novo vybavené 3 mm skrutkami. Univerzálne poloosy Ako pre prednú, tak aj pre zadnú nápravu sú použité rovnaké poloosy CVA. Pri použití poloosí bol kladený dôraz na plynulý prejazd zákrut a stabilný záber na nerovných tratiach. Unášače kolies Hliníkové unášače kolies sú šesťhrany o veľkosti 17 mm. Držiak serva Držiak serva riadenia bol posunutý smerom dovnútra a dopredu, aby bola dosiahnutá lepšia rovnováha. Vo verzii Elektro je integrovaný držiak pre regulátor. Systém riadenia Riadenie umožňuje nastavenie geometrie Ackerman. Vylepšený servo-saver eliminuje viazanie tiahla pri zaťažení. Držiak krídla 8IGHT-X/E 2.0 využíva uchytenie na krídle z 8IGHT-X Truggy, ktoré ponúka rôzne výšky a polohy pre maximálnu kontrolu prítlaku. Olejové tlmiče Tlmiče 8IGHT-X sú optimalizované a odľahčené tak, aby sa znížila hmotnosť modelu. Predpätie pružín je možné ľahko nastaviť pomocou matíc. Ramená zavesenia Dlhé predné a zadné ramená poskytujú skvelú ovládateľnosť a stabilitu. Ramená sú pevnejšie, vďaka základni v tvare nosníka. Diferenciály Všetky tri diferenciály teraz obsahujú puzdrá V2 HD s kompozitnými držiakmi, O-krúžkami V2, odľahčené centrálne ozubené kolesá a prevody s vysokou odolnosťou. Geometria zavesenia Geometria zavesenia novej generácie 8IGHT-X/E 2.0 bola ďalej vylepšená, takže je model rýchly, svižný a ešte lepšie sa riadi Nastavenie odklonu Nové bloky nábojov kolies majú možnosť nastavenia odklonu až 17,5 °. Stabilizátory Tak ako veľké autá, tak aj model 8ight má na náprave nainštalované priečne (zkrutné) stabilizátory, ktorý plní dôležitú funkciu pri vyrovnávaní náklonu pri prejazde zákrutou. Bočné kryty podvozku Nové bočné kryty podvozku majú za úlohu zabezpečiť ochranu funkčných súčastí podvozku. Odvzdušnenie tlmičov Odvzdušňovacie skrutky na hlavách tlmičov umožňujú ľahký servis a výmenu oleja. Vlastnosti Zadné nastaviteľné náboje Štvorcové lôžko hriadeľom ramien Hliníkové šasi 7075 3 mm Brzda poskytuje konzistentnejšiu silu a pocit pri brzdení Hliníkové veže tlmičov s viacerými montážnymi otvormi Karoséria s kabínou vpredu Pripravené pre vnútro aj elektro pohon Vylepšené predné tehlice CVA poloosi Hliníkové unášače, 17 mm Krabička prijímača umiestnená pre lepšie vyváženie Nastaviteľné riadenie Nastaviteľné zadné prítlačné krídlo Optimalizované tlmiče s odvzdušňovacou skrutkou Odolnejšie ramená zavesenia Aktualizovaná geometria zavesenia Väčšie pastorkové ložisko Nastaviteľný odklon Priečne skrutné stabilizátory Bočné kryty šasi Jednoduchý servisný prístup ku komponentom Obsah balenia: Balenie obsahuje diely pre stavbu modelu, ktoré sú nabalené v jednotlivých sáčkoch, 2x nenafarbenú karosériu (elektro, vnútro), sadu diskov. Súčasťou sú aj diely pre možnosť zástavby na elektro aj spaľovací vnútro motor. Návod SK a viacjazyčný obrázkový návod EN, DE, FR, IT. Pneumatiky, elektronika, motor nie sú obsahom balenia. Odporúčame dokúpiť: K samotnému zostaveniu modelu z jednotlivých dielov odporúčame: Sadu náradia Tekutú závlačku na skrutky Olej do tlmičov Olej do diferenciálov Pneumatiky Lepidlo na pneumatiky Farby na lexan Príslušenstvo na prevádzku auta Variant elektro Pre zostavenie vo variante elektro odporúčame kúpiť: Striedavý motor 1900kv Striedavý regulátor Pohonný akumulátor Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo RC súpravu Servo riadenia S6290 Nabíjač Spektrum S1200 Pastorok 16T 1M 5mm Variant vnútro Pre zostavenie vo variante vnútro odporúčame kúpiť: Nitro motor s výfukom Prijímačový akumulátor LiIon 7.4V 3200mAh Rx RC súpravu DX5 Servo riadenia S6290 Servo plynu S6280 Robitronic nabíjač Expert LD 80 80W AC/DC + nabíjací kábel s banánmi Fľaša na palivo Nitro palivo 20-30% Horúca koncovka