Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND modrá
Charakteristika:Rýchle, veľké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pre Off Road závody 1:5 alebo pre rekreačné jazdenie na vonkajších tratiach. Užite si vysokého výkonu benzínového motora Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generáciou auta a prijímačom Spektrum s elektronickou stabilizáciou jazdy AVC.
Pôvodný RC model Losi 5IVE-T, zmenil sa svet terénnych závodov v mierke 1:5 a táto ikonická platforma sa stala jednou z najúspešnejších. Teraz sa pripravte na verziu V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, ktorá má všetky bezkonkurenčné výhody svojho predchodcu a zahŕňa technológiu Bind-N-Drive (bez vysielača v balení), ktorá vám umožní vybrať si vlastný univerzálny vysielač Spektrum, podľa vašich požiadaviek. Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm bol vyrobený špeciálne pre 5IVE-T 2.0. Nové usporiadanie podvozku zmenšuje uhol prednej hnacej hriadele, čo zvyšuje odolnosť a vyváženie pohonu všetkých kolies. Systém riadenia Ackerman uľahčuje zmeny nastavenia a celkovo vylepšuje geometriu riadenia. Medzi ďalšie inovatívne prvky patrí vylepšená predná kapota, silné brzdy a odvzdušňovacie čapíky hliníkových tlmičov pre bezkonkurenčnú absorpciu nárazov.
Vlastnosti auta 5ive-T 2.0 V2
Verzia BND s prijímačom
4WD náhon na všetky kolesá
Benzínový motor 32 ccm s ťahovým štartérom
Extra veľká nádrž 800cc na dlhú jazdu
Integrovaný nastaviteľný servo saver
Hliníkový 5 mm podvozok CNC pre maximálnu tuhosť a menšiu hmotnosť
Silné kotúčové brzdy
Tri staviteľné uzavreté viskózne diferenciály
CVD hriadele pre náhon
Veľké hliníkové tlmiče s piestnicou o7 mm
Inovatívna uzavretá spojka s chladacími otvormi
Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC
Centrálné hriadele náhonu s menším uhlom natočenia
Benzínový motor Zenoah G320 32cc
Osvedčený a spoľahlivý motor Zenoah G320 32cc bol skonštruovaný špeciálne pre 5IVE-T 2.0. Vďaka špičkovému návrhu má vzduchom chladený motor vysoký výkon s veľkým krútiacim momentom, nevyhnutným pre auto v mierke 1:5, ako je 5IVE-T 2.0. Má jednoduchý štart vďaka ťahovému štartéru a jednoduché nastavenie. Vďaka tomu zažijete jazdu plnú adrenalínu a zážitkov.
Verzia Bind-N-Drive
Prevedenie modelu vo verzii Bind-N-Drive (BND) je dobrá voľba pre všetkých, ktorí vlastnia volantový vysielač s technológiou Spektrum 2,4 GHz DSMR. Vďaka tomu môžete mať auto za výhodnejších podmienok, pretože svoj vysielač iba spárujete s prijímačom.
Nová konštrukcia riadenia Rack a Bell Cranks
Vďaka novému typu riadenia Rack a Bell Cranks budete mať ten najlepší pocit z jazdy. Systém geometrie riadenia prednej nápravy Ackermann vám umožní plynule prechádzať zákrutami a užívať si precíznu jazdu. Nový servosaver bol navrhnutý tak, aby bol menej zaťažený a oveľa plynulejšie reagoval, čím bolo zabezpečené konzistentnejšie riadenie.
Nový centrálny diferenciál
Inžinieri Losi neúnavne pracovali na dosiahnutí dokonalé rovnováhy prenosu sily na prednú a zadnú nápravu 5IVE-T 2.0, aby zabezpečili najlepší pocit z jazdy. Verzia 2.0 má ideálne rozloženie hmotnosti, vďaka presunutiu stredového diferenciálu. Tým sa rovnako zmenšil uhol hnacej hriadele, čím je ďaleko menej namáhaná.
Nové disky a pneumatiky
Kola bola v aute 5IVE-T 2.0 vylepšená tak, aby sa zvýšila pevnosť a tuhosť. Disky majú väčšiu pevnosť a tuhosť, čo je dôležité pri jazde v teréne, pneumatiky majú nové zloženie a vzor pre vyššiu trakciu a lepší výkon auta.
Predná klzáková doska, nárazník
Nemusíte sa starať o to, či v teréne zachytíte o blatníky alebo nárazník. Predná klzáková doska má optimálny sklon, aby pri kontakte prednej časti s terénom došlo k skĺznutiu po teréne a auto mohlo bez zdržania pokračovať v jazde. Rovnako blatníky predných kolies majú upravený tvar tak, aby nedochádzalo k poškodeniu.
Účinnejšie brzdy
Auto 5IVE-T 2.0 má nainštalované kvalitnejšie a účinnejšie kotúčové brzdy, ktoré boli pôvodne vyvinuté pre Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené oceľové disky bŕzd v kombinácii s obložením pre vysoké zaťaženie, poskytujú pocit dôvery, vďaka čomu môžu pretekári v zákrutách rýchlejšie brzdiť a skôr akcelerovať. Účinnosť prednej a zadnej brzdy môže byť naladená pre podmienky na trati.
Táhla serva plynu a bŕzd
Na páke serva plynu je táhlo ku karburátoru motora a k táhlom bŕzd. Na páke serva je vahadlo, ku ktorému sú pripojené dve páky, ktoré vedú k pákam vačiek bŕzd predného a zadného náhonu. Účinnosť prednej a zadnej brzdy ide upraviť a nastaviť zodpovedajúce jazdné vlastnosti vozidla.
Hliníkové nastaviteľné tlmiče
Obrie hliníkové tlmiče majú veľké 7 mm piestnice, ktoré sú plne dimenzované pre zaťaženie áut 1:5. Veľké množstvo náplne a možnosti nastavenia, zabezpečia autu bezpečnú jazdu aj v tých najdrsnejších podmienkach. 5IVE-T 2.0 je štandardne dodávaný s hliníkovými uzávermi so závitom. Šróby pre odvzdušnenie umožňujú rýchlejšiu a jednoduchšiu montáž a plnenie.
Nové telo trecej spojky
Motor má novú konštrukciu odliatku krytu spojky a výstupného pastorku. Ten poháňa ozubený remeň, ktorý pružnejšie reaguje pri prenose krútiaceho momentu na centrálny diferenciál a lepšie znáša ťažké podmienky prevádzky.
* Informácie o špecifikácii vodoodolnosti nájdete v návode na použitie. Tipy a triky na prevádzku v mokrom prostredí nájdete v blogu.Obsah balenia:Hotový zostavený model RC auta Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND s nainštalovanými komponentmi: prijímač 6 kan. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc s ťahovým štartérom, servo riadenia S900S, servo plynu S901T, kľúč na koleso, multifunkčný kľúč, nástroj na tlmiče, kľúč na sviečku, párovací konektor, tesnenie výfuku, imbusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Návod CZ a manuál EN, DE, FR, IT.