TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit
Charakteristika: Stavebnica RC modelu závodného auta TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit patrí k svetovej špičke. Vysoké výkony a odolnosť, hliníkové diely vrátane šasi, možnosti nastavenia podvozku, a tuningové diely v balení. Veľké hliníkové olejové nastaviteľné tlmiče, kompletné vybavenie guličkovými ložiskami, nízka hmotnosť a mnoho ďalších zlepšení posúvajú úroveň 2WD elektro Buggy opäť o kus dopredu. Buggy bola optimalizovaná aj na koberec a umelú trávu a preto je možné použiť predný spojler (v balení) pre vyšší prítlak na prednú nápravu a mať účinnejšie riadenie. Vlastnosti Zlepšená geometria riadenia Obsahuje hliníkové diely Obsiahnuté sú uhlíkové súčasti Obsahuje titánové napínače Super Heavy trecia spojka (SHDS) Nastavená konfigurácia prevodov Nový guličkový diferenciál Zavesenie náprav Stiffezel Vstavaná montáž pre chladič motora Ľahká lexanová karoséria Frézovaný hliníkový podvozok 2.0 Hliníkový zadný náboj Tlmiče Big-Bore Gen3 12mm Možnosť voliteľného predného spojlera (predáva sa samostatne) Rad tuningových dielov je v balení Závodné komponenty Kit 22 5.0 DC ELITE Race obsahuje súčasti s ktorými postavíte auto, na 100% pripravené na preteky. Obsahuje špeciálne súčasti vybavenia, predný a zadný priečny stabilizátor, uhlíkové súčasti, guličkové diferenciály, nové tehlice náprav, kvalitné tlmiče, lisované kompozity a uhlíkové a hliníkové súčasti sú v súlade s tým, čo pretekári očakávajú od závodnej Off-road DC Buggy. Uhlíkové súčasti balenia Set stavebnice DC ELITE Race obsahuje predné a zadné uhlíkové veže tlmičov, montážnu dosku elektroniky a držiak zadného krídla. Obsiahnuté tuningové hliníkové súčasti Team Losi Racing používa na závodoch pre 22 5.0 rad voliteľných hliníkových dielov na zlepšenie údržby alebo výkonu, tie sú teraz súčasťou stavebnice. Ide o hliníkové tiahla a páky servosaveru, tiahla ramien, lôžka serva, vložky vonkajšieho predného ložiska, zadný blok tiahel, otočné čapy C a D a hliníkové matice. Nové zadné tehlice a guľové čapy 22 5.0 DC ELITE ponúka najlepšie nastaviteľnú zadnú nápravu, akú kedy TLR vyrobil. Obsahuje vnútorné zadné otočné čapy, nastavenie šírky rozchodu, špičkové nastavenie zadných tehlíc s variabilnou výškou nápravy (VHA), ktoré umožňujú väčšie možnosti nastavenia výšky nápravy. Titánové napínače Titánové napínače boli vždy tuningovým vylepšením závodných strojov, a bez nich nemôže byť ani ani správna sada 22 5,0 DC ELITE. Obsiahnuté sú titánové napínače v celom aute, aby sa ušetrila hmotnosť a zvýšila životnosť. Presnejšie geometrie riadenia 22 DC 5.0 je najlepším Off-road autom 2WD Team Losi Racing. Najvýraznejším zlepšením prešla geometria riadenia. Zväčšením dĺžky riadiacich pák a guľových čapov spolu so zmenami uhla Ackermann dávajú autu 22 5.0 výrazne hladší pocit počas riadenia, obzvlášť pri vysokých rýchlostiach zvyšujú bezpečnosť riadenia na užšej trati. Trecia spojka Super Heavy Duty Slipper (SHDS) Pre presný preklz a mäkšiu a presnú akceleráciu vozidla bola vykonaná optimalizácia trecej spojky, ktorá má novú treciu dosku, pružinu a maticu M4. Je možné použiť hnané ozubené koleso s čelným ozubením 96T až 81T. Tlmiče Gen3 12mm Big Bore Tlmiče novej generácie G3 boli kompletne upravené a vylepšené. Piesty sú teraz zaistené skrutkami, hriadeľ má priemer 3mm, nové sú aj piesty so závitom, nový je aj tvar spodných viek, pružinové šálky ponúkajú -3 mm, 0 mm a + 4 mm, nové guľové čapy a rad ďalších zlepšení prináša Team Losi Racing . 2 mm frézovaný hliníkový podvozok Podvozok o hrúbke 2mm lepšie pruží a preto je možné auto 22 5.0 ľahšie ovládať, rovnako je stabilnejší na trati a nedá sa ľahko prevrátiť, lepšie pohlcuje nárazy a tvrdší doskok. Guľôčkový diferenciál Presný guličkový diferenciál má oproti predchádzajúcej verzii auta 22 2.0 novú konštrukciu prítlačných axiálnych diskov, guličky z karbidu volfrámu a mimoriadne hladký a dlhotrvajúci výkon. Ľahká karoséria 22 5.0 Závodné karosérie musia byť čo najľahšie a mať vhodný tvar, aby bolo zachované nízke ťažisko a vysoká miera prítlaku. Karoséria 22 5.0 bola vytiahnutá z dosky s hrúbkou 0,8 mm. TLR predné prítlačné krídlo v balení Pri vysokých rýchlostiach je použitie predného prítlačného krídla úplne opodstatnené, zaistí prítlak na prednej náprave a vďaka tomu je riadenie pri vyšších rýchlostiach účinnejšie. Vyrobené v metrickej sústave Na montáž boli použité spojovacie príslušenstvo v metrickej sústave, preto je ľahké nájsť náhradné skrutky, matice a podložky a pomôže obmedziť počet nástrojov požadovaných na servis a montáž modelu. Nastavenie výšky diferenciálu Auto 22 5.0 DC má možnosť nastavenia výšky diferenciálu 0mm, +1mm, +1.75mm, +2.5mm, a +3.5mm na optimalizáciu uhla výstupných hriadeľov. Nastavenie parametrov riadenia Auto 22 5.0 AC obsahuje štandardný predný otočný čap Low Roll Center (LRC) a taktiež samostatný predný otočný čap HRC (High Roll Center). Súčasťou balenia je aj nová podložka s hrúbkou 1mm, ktorá umožňuje pokročilejšie úpravy. Teraz je možné zvoliť nastavenie Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll, alebo High Roll Center. Nový blok tiahla prednej nápravy Nový blok tiahla prednej nápravy umožňuje meniť sklon prednej nápravy a pridáva tretiu možnosť, ktorá poskytuje najlepšiu rovnováhu riadenia a stabilitu v mnohých rôznych podmienkach. Nízke uloženie batérie v šasi 22 5.0 DC ELITE sa môže pochváliť najvšestrannejším a najľahšie použiteľným systémom pútania batérie. Akumulátor je na každom konci pritlačovaný elastomérovými pásikmi, ktoré sa môžu rozťahovať tak, aby sa dali použiť na rôznu výšku batérie a akékoľvek závažie pod ňou. Optimalizované kompozity, Stiffezel V modeli 22 5.0 DC ELITE je možné nájsť množstvo rôznych kompozitných materiálov v kľúčových súčastiach. Kompozit obsahujú súčasti, ktoré závodný tím uprednostňuje: Stiffezel predné ramená náprav, Stiffezel zadné ramená náprav, diely tlmičov a ďalšie. Kompozitné materiály sa vyznačujú nižšou hmotnosťou ako kov, preto je rozumné ich použitie tam, kde to nemá vplyv na životnosť súčastí av mnohých prípadoch je to aj výhodnejšie. Voliteľná záťaž Voliteľné mosadzné závažie je možné namontovať pod batériu, pod prijímač alebo namiesto prednej spojky hriadeľov náprav. To umožňuje ľahké vyladenie statickej hmotnosti a voľbu záťaže pri zmene podmienok dráhy. Pri jazde s vyššou statickou hmotnosťou sa podvozok stáva neutrálnejší a jednoduchší na jazdu na plochách s vysokou priľnavosťou. Závažie nie je súčasťou balenia. Prítlačné zadné krídlo TLR 6.5 Zadné krídlo je vyrobené z vysoko odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto krídlo sa osvedčilo ako najlepšie a najstabilnejšie zadné krídlo, ktoré bolo k dispozícii pre autá 1:10 2WD. K dispozícii je držiak pre montáž chladiča Pri pretekoch sú motory namáhané na maximum svojich možností a pretože dosť hrejú, je potrebné použiť ventilátor aby udržoval nižšiu teplotu motora. Set stavebnice obsahuje preto držiak na jednoduchú a spoľahlivú montáž ventilátora (ventilátor nie je v balení). Konfigurácia pohonu 3-radová prevodovka umožňuje posunúť motor dopredu o 20 mm, viac k stredu podvozku. Vďaka tejto úprave je možné prechádzať zákruty vyššou rýchlosťou. Odporúčame dokúpiť: Doba zostavenia stavebnice je cca 7 hodín. Na zostavenie auta potrebujete 2-kanálovú RC súpravu Štandardné servo riadenia Motor radu 540 s pastorkom 48t Vhodný akumulátor Vhodný regulátor Náradie Nabíjač Disky a pneumatiky Lepidlo na skrutky, lepidlo na pneumatiky, silikónový olej na guličkový diferenciál, farby na karosérie podľa vlastného výberu.