Závodné špeciály6 produktov

Najpredávanejšie produkty
Vyfiltorvaných 6 produktov

Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller

Charakteristika: Jedinečný rýchlostný stroj Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller je optimalizovaný na výkon 8S LiPol. Teraz môžete vlastniť RC super auto, ktoré porazí aj F1 na štvrť míle za 8,6 sekundy! Vyberte si svoju vlastnú pohonnú jednotku s elektronikou a batériou a pokorte rýchlostný limit. Nový kráľ Speed Basherov! Táto nová evolúcia RC auta LIMITLESS Speed Machine Roller, bola prevzatá z pôvodného LIMITLESS™ 1:7 All-Road Speed Bash Roller, bola „navrhnutá pre to, byť ešte RÝCHLEJŠIA “, takže môžete dosiahnuť vyššie rýchlosti ako kedykoľvek predtým! Inžinieri ARRMA® vylepšili už osvedčenú platformu LIMITLESS, aby bolo možné nainštalovať väčší motor a väčší regulátor - potom môžete nainštalovať elektroniku podľa vlastného výberu a vytvoriť svoje RC super auto. LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller je na samom vrchole vývojového radu RC áut ARRMA Speed Bash. Je to nový Kráľ Speed Basherov! V skutočnom priamom súboji na dráhe štvrť míle, so skutočným víťazom šampionátu vozidlom Formule 1 Red Bull Racing RB7, zvíťazil RC model auta LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller, ktorý dosahoval rýchlosť až 240 km/hod a prešiel 400 m, za púhych 6 sekúnd! Medzi nové funkcie platformy LIMITLESS patrí 3mm eloxovaná hliníková doska podvozku, ktorá umožní umiestniť držiak motora tak, aby sa dali použiť dlhšie motory. Ľahko prístupný posuvný držiak motora je možné použiť pre motory s väčším priemerom s voliteľnou montážnou doskou motora, zatiaľ čo modul elektroniky pojme väčší regulátor a obsahuje vodeodolnú krabičku prijímača. Dôležité zlepšenie bolo vykonané na zvýšenie stability a presné ovládanie pri vysokých rýchlostiach. Cieľom bolo tiež zníženie vibrácií hnacieho ústrojenstva, kratšie zadné stredné hnacie hriadele a rovnako dlhé stredné hnacie hriadele. Prevody GP5 s nižším prevodovým pomerom znižujú vibrácie stredového hnacieho ústrojenstva. Tuhšie predné pružiny a výkyvná tyč zlepšujú ovládateľnosť pri vysokých rýchlostiach a širší zadný rozchod zvyšuje stabilitu. Olejom plnené čierno eloxované tlmiče s veľkým priemerom sú prevzaté z pôvodných LIMITLESS, udržujú allroad pneumatiky dBoots® Hoons™ pevne usadené pre maximálnu trakciu na ceste a oválnej dráhe. Karoséria s nízkym odporom je dodávaná bez laku, pripravená na to, aby ste si ho prispôsobili svojim vlastným jedinečným sfarbením. Súčasťou je maska na okná a obtlačky. Línie obloženia na prednom a zadnom blatníku uľahčujú vyladenie prítlaku a odporu. Maximálny zážitok z jazdy rýchlostného RC modelu auta si môžete dopriať aj vy. Nainštalujte si elektroniku podľa svojho výberu, nalakujte karosériu vo svojich charakteristických farbách a vytvorte si svoje vlastné super rýchlostné RC auto ARRMA LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller! Vlastnosti Zostavený podvozok s kolesami a čírou karosériou Nainštalujte si pohonnú jednotku pre rýchlosť, na akú stačia vaše skúsenosti S náhonom 4X4 jazdite na bežnom povrchu ciest, parkovísk či na špeciálnych tratiach Nastaviteľné zadné a predné krídlo umožňuje vyladiť aerodynamický prítlak Predný nárazník a tvar karosérie pomáha vytvárať prítlak Ľahko prístupné lôžko pre rýchle vybratie motora Celokovové diferenciály a kolesá prevodovky Obsahuje pneumatiky dBoots® Hoons™ All-Road na diskoch Speed dish Pneumatiky od výrobcu dBoots® Hoons sú konštruované až do 240 km/hod! Dve veľké miesta na batérie s dvoma kolmými popruhmi na batérie so suchým zipsom Výstuha podvozku zvyšuje pozdĺžnu tuhosť podvozku Vysoko výkonný servosaver Odolné oceľové hnacie hriadele Hliníkové tlmiče s veľkým priemerom Čierne eloxované predné a zadné veže tlmičov Nezávislé dvojité lichobežníkové zavesenie prednej a zadnej nápravy Nové zlepšenia Ľahko prístupný posuvný držiak motora akceptuje motory s väčším priemerom 3mm hliníková doska podvozku s ložom pre dlhšie motory Úprava hnacích hriadeľov pre zníženie vibrácií hnacieho ústrojenstva Ľahko prístupný modul elektroniky pre väčší regulátor, vodeodolný box prijímača Vstupné misky Safe-D sú súčasťou prednej a zadnej prevodovky Prevody GP5 majú nižší prevodový pomer na zníženie vibrácií Širší zadný rozchod zvyšuje stabilitu jazdy Tuhšie predné pružiny a výkyvná tyč zlepšujú ovládanie pri vysokej rýchlosti Prvá ARRMA „Rattle Can Roller“ číra karoséria, maska na okná a obtlačky sú súčasťou balenia Karoséria ARRMA® „Rattle Can Roller“ Karoséria s nízkym odporom je dodávaná číra, aby ste si ju mohli vyfarbiť podľa vlastných predstáv. Súčasťou je maska na okno a obtlačky. Uloženie na prednom a zadnom spojleri uľahčujú vyladenie prítlaku a odporu. Podvozok pre väčšie motory a regulátory Variabilita usporiadania na hliníkovom podvozku umožňuje použiť dlhší motor a väčší regulátor. Časti prevodovky sú optimalizované pre vysokú rýchlosť pri pohone LiPol batérií 8S. Stabilita pri vysokých rýchlostiach Pre zvýšenie stability a presné ovládanie pri vysokých rýchlostiach boli vykonané zmeny pre zníženie vibrácií hnacieho ústrojenstva, zvolené boli kratšie zadné stredné hnacie hriadele a rovnako dlhé stredné hnacie hriadele. Prevody GP5 s nižším prevodovým pomerom taktiež znižujú vibrácie stredového hnacieho ústrojenstva. Rýchlostné disky a pneumatiky dBoots® Hoons™ Pneumatiky dBoots Hoons pevne sú usadené na rýchlostných diskoch Speed s extra odolnými nábojmi, pre maximálny výkon, stabilitu a trakciu. Tlmiče plnené olejom s veľkým vŕtaním na čierno eloxovaných predných a zadných tlmičoch udržujú allroadové pneumatiky dBoots® Hoons™ pevne nasadené na dráhe pre maximálnu trakciu. Jednoduchá montáž motora Na pohon auta potrebujete nainštalovať motor. Motorové lôžko je dobre prístupné a montáž preto rýchlo zvládnete, na nastavenie medzizubovej vôle stačí povoliť skrutky a motor si posunúť v hliníkovej koľajničke. Ako na diferenciál? Diferenciály nemusíte pracne a dlho demontovať, stačí uvoľniť pár skrutiek a diferenciál máte k dispozícii. Jednoduchý prístup, jednoduchá údržba Demontujete iba 5 skrutiek a máte diferenciál na stole pripravený na servis. Zadný spojler Nastaviteľné zadné krídlo aerodynamického prítlaku a veľký spojler extra navyše k difúzoru zaistí maximálnu stabilitu pri všetkých rýchlostiach. Obsah balenia: V balení je zostavený model auta Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller bez elektroniky a pohonu, s čírou karosériou a dBoots® Hoons™ All-Road pneumatiky na kolesách Speed dish, 2x krížový kľúč na kolesá, sadu imbus kľúčov, vymedzovacie podložky diferenciálu , sada dielov šasi a uchytenie karosérie, návod SK a viacjazyčný manuál EN, DE, FR. Odporúčame dokúpiť: Pre sprevádzkovanie modelu je nutné doplniť motor, regulátor, servo riadenia, RC súpravu, pohonný akumulátor, vhodný nabíjač a 4x AA batérie do vysielača. Odporúčaná elektronika, pohon a batéria Pohon 4S Spektrum motor striedavý Firma 4074 2050ot/V + Spektrum regulátor striedavý Smart Firma 150A 3-6S 2x Spektrum Smart G2 LiPo 7.4V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum prijímač SR6200A DSMR 6CH AVC s telemetriou Spektrum servo S652 18kg MG Pohon 6S Spektrum motor striedavý Firma 4985 1250ot/V + Spektrum regulátor striedavý Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 11.1V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum prijímač SR6200A DSMR 6CH AVC s telemetriou Spektrum servo S652 18kg MG Pohon 8S Spektrum motor striedavý Firma 4985 1250ot/V + Spektrum regulátor striedavý Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 14.8V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum prijímač SR6200A DSMR 6CH AVC s telemetriou Spektrum servo S6290 Car Low Profile HV Race Odporúčané nabíjače: Smart sieťový nabíjač Spektrum S1100 G2 s jedným výstupom 1x 100W Smart sieťový nabíjač Spektrum S1200 G2 s jedným výstupom 1x 200W Smart sieťový nabíjač Spektrum S2100 G2 s dvoma výstupmi 2x 100W Smart sieťový nabíjač Spektrum S2200 G2 s dvoma výstupmi 2x 200W RC Vysielače: RC súprava Spektrum DX3 DSMR, SR315 RC súprava Spektrum Smart s podporou telemetrie - vysielač Spektrum DX5C DSMR + prijímač SR6110AT Technológia Spektrum Smart Technológia Spektrum Smart v súčasnosti predstavuje najpokročilejší a najjednoduchší systém na prevádzku modelov a nabíjanie/starostlivosť o akumulátory. Pre využitie všetkých výhod a funkcií je nutné mať všetky komponenty (regulátor, akumulátor, RC súpravu) Smart . Viac informácií o technológii Spektrum Smart nájdete tu. Príslušenstvo pre bežnú prevádzku Na bežnú prevádzku RC modelov potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, sadu náradia a silikónový olej do tlmičov. Z nášho sortimentu odporúčame cenovo dostupnú sadu náradia pre RC autá. Lepidlom na pneumatiky sa lepia pneumatiky k ráfiku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika bola po celom obvode pevne prilepená k ráfiku kolesa! Pokiaľ pneumatika nebude prilepená po celom obvode, môže dôjsť k jej roztrhnutiu. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré je schopné lepiť materiály ako guma alebo nylon a súčasne po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z našej ponuky odporúčame lepidlo Robitronic Tire Glue - viď odporúčané príslušenstvo. Občas treba dopĺňať silikónový olej do tlmičov modelu a meniť olej v diferenciáloch. Bežnou prevádzkou dochádza len k nepatrným únikom silikónového oleja po piestniciach tlmiča. V prípade, že povrch piestníc tlmičov alebo stav tesnenia je v zlom stave, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné sady či jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), viď odporúčané príslušenstvo. Na bežnú údržbu je potrebné lepidlo na skrutky. Skrutky zaskrutkované v kovovom materiáli (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť proti povoleniu týmto lepidlom zaistené. Ochranné obaly na akumulátory Ochranné obaly sú určené na obmedzenie rizika spojeného s prepravou a nabíjaním akumulátorov. LiPo akumulátory dokážu, pri zachovaní malých rozmerov a nízkej hmotnosti, poskytnú vysoké vybíjacie prúdy a disponujú veľkou kapacitou pre dlhý jazdný čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný predovšetkým na mechanické poškodenie.

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND modrá

Charakteristika: Rýchle, veľké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pre Off Road závody 1:5 alebo pre rekreačné jazdenie na vonkajších tratiach. Užívajte si vysoký výkon benzínového motora Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generáciou auta a prijímačom Spektrum s elektronickou stabilizáciou jazdy AVC. Pôvodný RC model Losi 5IVE-T, zmenil sa svet terénnych pretekov v mierke 1:5 a táto ikonická platforma sa stala jednou z najúspešnejších. Teraz sa pripravte na verziu V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, ktorá má všetky bezkonkurenčné výhody svojho predchodcu a zahŕňa technológiu Bind-N-Drive (bez vysielača v balení), ktorá vám umožní vybrať si vlastný univerzálny vysielač Spektrum, podľa vašich požiadaviek. Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm bol vyrobený špeciálne pre 5IVE-T 2.0. Nové usporiadanie podvozku zmenšuje uhol predného hnacieho hriadeľa, čo zvyšuje odolnosť a vyváženie pohonu všetkých kolies. Systém riadenia Ackerman uľahčuje zmeny nastavenia a celkovo vylepšuje geometriu riadenia. Medzi ďalšie inovatívne prvky patrí vylepšená predná kapota, silné brzdy a odvzdušňovacie čiapočky hliníkových tlmičov pre bezkonkurenčnú absorpciu nárazov. Vlastnosti auta 5ive-T 2.0 V2 Verzia BND s prijímačom 4WD náhon na všetky kolesá Benzínový motor 32 ccm s ťahovým štartérom Extra veľká nádrž 800cc na dlhú jazdu Integrovaný nastaviteľný servo saver Hliníkový 5 mm podvozok CNC pre maximálnu tuhosť a menšiu hmotnosť Silné kotúčové brzdy Tri nastaviteľné uzavreté viskózne diferenciály CVD hriadele pre náhon Veľké hliníkové tlmiče s piestnicou o7 mm Inovatívna uzavretá spojka s chladiacimi otvormi Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Centrálne hriadele náhonu s menším uhlom natočenia Benzínový motor Zenoah G320 32cc Osvedčený a spoľahlivý motor Zenoah G320 32cc bol skonštruovaný špeciálne pre 5IVE-T 2.0. Vďaka špičkovému návrhu má vzduchom chladený motor vysoký výkon s veľkým krútiacim momentom, nevyhnutným pre auto v mierke 1:5, ako je 5IVE-T 2.0. Má ľahký štart vďaka ťahovému štartéru a jednoduché nastavenie. Vďaka tomu zažijete jazdu, plnú adrenalínu a zážitkov pri jazde. Verzia Bind-N-Drive Prevedenie modelu vo verzii Bind-N-Drive (BND) je dobrá voľba pre všetkých, ktorí vlastnia volantový vysielač s technológiou Spektrum 2,4 GHz DSMR. Vďaka tomu je možné mať auto za výhodnejších podmienok, pretože svoj vysielač iba spárujete s prijímačom. Nová konštrukcia riadenia Rack a Bell Cranks Vďaka novému typu riadenia Rack a Bell Cranks budete mať ten najlepší pocit z jazdy. Systém geometrie riadenia prednej nápravy Ackermann vám umožní plynule prechádzať zákrutami a užívať si precíznu jazdu. Nový servosaver bol navrhnutý tak, aby bol menej zaťažený a oveľa plynulejšie reagoval, čím bolo zaistené konzistentnejšie riadenie. Nový centrálny diferenciál Inžinieri Losi neúnavne pracovali na dosiahnutí dokonalej rovnováhy prenosu sily na prednú a zadnú nápravu 5IVE-T 2.0 aby zaistili najlepší pocit z jazdy. Verzia 2.0 má ideálne rozloženie hmotnosti vďaka presunutiu stredového diferenciálu. Tým sa tiež zmenšil uhol hnací hriadeľ, čím je oveľa menej namáhaná. Nové disky a pneumatiky Kolesá boli v aute 5IVE-T 2.0 vylepšené tak, aby sa zvýšila pevnosť a tuhosť. Disky majú väčšiu pevnosť a tuhosť, čo je dôležité pri jazde v teréne, pneumatiky majú nové zloženie a vzorku pre vyššiu trakciu a lepší výkon auta. Predná klzná doska, nárazník Nemusíte sa starať o to, či v teréne zachytíte o blatníky alebo nárazník. Predná klzná doska má optimálny sklon aby pri kontakte prednej časti s terénom došlo k skĺznutiu po teréne a auto mohlo bez zdržania pokračovať v jazde. Rovnako blatníky predných kolies majú upravený tvar tak, aby nedochádzalo k poškodeniu. Účinnejšie brzdy Auto 5IVE-T 2.0 má nainštalované kvalitnejšie a účinnejšie kotúčové brzdy, ktoré boli pôvodne vyvinuté pre Team Losi Racing 5IVE-B. Vystužené oceľové disky bŕzd v kombinácii s obložením pre vysoké zaťaženie, poskytujú pocit dôvery, vďaka čomu môžu pretekári v zákrutách rýchlejšie brzdiť a skôr akcelerovať. Účinnosť prednej a zadnej brzdy môže byť naladená pre podmienky na trati. Tiahla servá plynu a bŕzd Na páke serva plynu ich tiahlo ku karburátoru motora ak tiahlam bŕzd. Na páke serva je vahadlo, ku ktorému sú pripojené dve páky ktoré vedú k pákam vačiek brzdy predného a zadného náhonu. Účinnosť prednej a zadnej brzdy sa dá upraviť a nastaviť zodpovedajúce jazdné vlastnosti vozidla. Hliníkové nastaviteľné tlmiče Obrie hliníkové tlmiče majú veľké 7 mm piestnice, ktoré sú plne dimenzované na zaťaženie áut 1:5. Veľké množstvo náplne a možnosti nastavenia, zaistí autu bezpečnú jazdu aj v tých najdrsnejších podmienkach. 5IVE-T 2.0 je štandardne dodávaný s hliníkovými uzávermi so závitom. Skrutky na odvzdušnenie umožňujú rýchlejšiu a jednoduchšiu montáž a plnenie. Nové telo trecej spojky Motor má novú konštrukciu odliatku krytu spojky a výstupného pastorka. Ten poháňa ozubený remeň, ktorý pružnejšie reaguje pri prenose krútiaceho momentu na centrálny diferenciál a lepšie znáša ťažké podmienky prevádzky. * Informácie o špecifikácii vodeodolnosti nájdete v návode na použitie. Tipy a triky na prevádzku v mokrom prostredí nájdete v blogu. Obsah balenia: Hotový zostavený model RC auta Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND s nainštalovanými komponentmi: prijímač 6 kan. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc s ťahovým štartérom, servo riadenia S900S, servo plynu S901T, kľúč na bicykel, multifunkčný kľúč, nástroj na tlmiče, kľúč na sviečku, párovací konektor, tesnenie výfuku, imbusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Návod SK a manuál EN, DE, FR, IT. Odporúčame dokúpiť: Pre uvedenie do prevádzky je potrebné doplniť: 2S Lipol akumulátor prijímača Smart akumulátor Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 Nabíjač Nabíjač Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC Smart nabíjač Spektrum nabíjač Smart S1100 G2 1x100W AC DSMR vysielač Spektrum Cenovo výhodný vysielač Spektrum DX5C DSMR Mechanicky odolný vysielač Spektrum DX5 Rugged DSMR Špičkový vysielač Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR kvalitný olej pre 2-takty Power Model 2T-S olej do benzínových motorov 500ml 95 oktánový benzín Príslušenstvo pre bežnú prevádzku Na bežnú prevádzku RC modelov potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, sadu náradia a silikónový olej do tlmičov. Z nášho sortimentu odporúčame cenovo dostupnú sadu náradia pre RC autá. Lepidlom na pneumatiky sa lepia pneumatiky k ráfiku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika bola po celom obvode pevne prilepená k ráfiku kolesa! Pokiaľ pneumatika nebude prilepená po celom obvode, môže dôjsť k jej roztrhnutiu. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré je schopné lepiť materiály ako guma alebo nylon a súčasne po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z našej ponuky odporúčame lepidlo Robitronic Tire Glue - viď odporúčané príslušenstvo. Občas treba dopĺňať silikónový olej do tlmičov modelu a meniť olej v diferenciáloch. Bežnou prevádzkou dochádza len k nepatrným únikom silikónového oleja po piestniciach tlmiča. V prípade, že povrch piestníc tlmičov alebo stav tesnenia je v zlom stave, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné sady či jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), viď odporúčané príslušenstvo. Na bežnú údržbu je potrebné lepidlo na skrutky. Skrutky zaskrutkované v kovovom materiáli (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť proti povoleniu týmto lepidlom zaistené. Ochranné obaly na akumulátory Ochranné obaly sú určené na obmedzenie rizika spojeného s prepravou a nabíjaním akumulátorov. LiPo akumulátory dokážu, pri zachovaní malých rozmerov a nízkej hmotnosti, poskytnú vysoké vybíjacie prúdy a disponujú veľkou kapacitou pre dlhý jazdný čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný predovšetkým na mechanické poškodenie.

Arrma Typhon TLR Tuned 1:8 4WD ARR

Charakteristika: RC model auta na diaľkové ovládanie Arrma Tuned Typhon TLR v mierke 1:8 s náhonom 4x4, sa dodáva zostavený, bez elektroniky a pohonu. Vybavený je tuningovými hliníkovými dielmi TLR-Tuned, a je pripravený na montáž vášho príslušenstva. Hotová karoséria a závodné kolesá dBoots® Exabyte. Buggy Roller ARRMA ® TLR ® Tuned TYPHON ™ 4WD Race je vybavený špičkovými tuningovými dielmi pre lepšiu pevnosť, ovládateľnosť a dlhodobú trvanlivosť. Dokonalá platforma na vstup do súťažných závodov a experimentovanie s podvozkom za účelom dosiahnutia najlepších výkonov. Veľký počet tuningových dielov TLR® a karosérie s výrazným závodným sfarbením okamžite odlišujú tento model od modelu TYPHON™ 6S BLX 4WD Speed Buggy RTR. TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller je dokonalá buggy v mierke 1:8, ktorá je pripravená na montáž vášho motora s regulátorom a prijímača so servom. Nainštalujte si svoj najvýkonnejší pohon 4S alebo 6S a TLR® Tuned TYPHON™ si ľahko poradia s akýmkoľvek terénom. Odolné hliníkové súčasti TLR® Tuned zahŕňajú podvozkovú dosku, hrebeň riadenia, nastaviteľné horné a dolné závesy, tlmiče a predné a zadné veže. Všetky sú leptané laserom s logom TLR®. Podvozok má tiež silné kompozitné bočné lišty a predné a zadné výstuhy. Nastaviteľné tlmiče naplnené olejom majú opracované kužeľové piesty a dištančné stĺpiky Extreme Bash (EXB). RC auto Arrma Typhon Tuned TLR je tiež vybavené odolným hnacím ústrojenstvom, ktoré vydrží extrémne nárazy, s celokovovými diferenciálmi a kolesami prevodovky a odolnými oceľovými hnacími hriadeľmi. Jeho mimoriadne silné náboje kolies podporujú kolesá s nízkym profilom na vyššej úrovni. Nastaviteľné zadné krídlo Race Spec pomáha udržiavať pneumatiky a buggy na zemi, čo prispieva k sebavedomej a citlivej ovládateľnosti pri vysokých rýchlostiach. Vďaka efektívnej konštrukcii sú práce údržby obmedzené na minimum. Napríklad hliníkový posuvný držiak vám poskytuje rýchly a bezproblémový prístup k vášmu motoru. Buggy Roller Buggy Roller TYPHON ™ 4WD Race v mierke 1:8 je výnimočný výrobok ARRMA®. Pre stredne pokročilých, ktorí sa zaujímajú o pretekanie, ponúkajú špičkovú odolnosť a možnosti ladenia, ktoré vám poskytnú úspešný štart na závodnej dráhe. Vlastnosti modelu ARRMA® TLR® Tuned TYPHON™ 1:8 Race Buggy 4WD Roller Pripravený na montáž vášho pohonu a elektroniky s batériou Pevná konštrukcia podvozku Veľký box pre vodeodolný* prijímač Eloxovaný hliníkový 7075-T6 podvozok Silné bočné lemy podvozku z kompozitu Účinné krídlo Race Spec s nízkym profilom a silnými vysokými úchytmi Nastaviteľné EXB Extreme Bash hliníkové tlmiče naplnené olejom Obrábané kužeľové tlmiče piestov Predné a zadné veže tlmičov z eloxovaného TLR® Tuned 7075-T6 hliníka Odolné oceľové hnacie hriadele Hnacie ústrojenstvo pre vysoké zaťaženie Celokovové diferenciály a ozubené kolesá prevodovky Účinný servo saver z čierno eloxovaného hliníka Pružina servomotora X-Hard Čierny hliníkový servo držiak Demontáž centrálneho diferenciálu po odstránení iba 4 skrutiek Ľahko prístupný držiak motora pre rýchle vybratie motora Odolné hliníkové náboje kolies 17mm pre zvýšenie pevnosti Obsiahnuté diely TLR® Tuned: TLR® Tuned 7075-T6 laserom leptaná hliníková podvozková doska TLR® Tuned 7075-T6 laserom leptané hliníkové predná a zadná veža tlmičov TLR® Tuned 7075-T6 laserom leptaný hliníkový stĺpik riadenia TLR® Tuned laserom leptané spodné nastaviteľné závesy TLR® Tuned laserom leptané horné nastaviteľné závesy TLR® Tuned laserom leptané hliníkové telá tlmičov Súčasti TLR® TUNED TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller bol vylepšený o špičkové hliníkové diely, ktoré zvyšujú odolnosť a zlepšujú ovládateľnosť. Pre stredne pokročilých hráčov je to ideálna platforma na pretekanie a získanie skúseností s tuningom - Designed Fast a Designed Tough! Olejové tlmiče Tlmiče sú namontované na hliníkové veže tlmičov TLR® Tuned 7075-T6 a sú vybavené hliníkovými telami TLR® Tuned Aluminium Shock, strojne zúženými piestami tlmičov a tlmičmi EXB Extreme Bash. Ľahko absorbujú bežný terén ako hlinu, asfalt a trávu a vytvárajú super hladké tlmenie. Vysoká trakcia s pneumatikami dBoots® EXABYTE Pneumatiky dBoots® Exabyte sú vyrobené z vysoko kvalitnej závodnej gumy pre dlhú trvanlivosť a majú viacvrstvový dezén pre vynikajúcu trakciu za všetkých podmienok. Obsahujú penové vložky a sú nalepené na nylonové kolesá 1:8 buggy. 17mm šesťhranné unášače poskytujú pevnosť počas extrémnych akcií a umožňujú jednoduchú údržbu. Pretekárska hotová karoséria RC model auta TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller má skvele padnúci kabát vo forme farebnej karosérie s exkluzívnymi farbami a obtlačkami Race Spec. Výrazné farby umožňujú veľmi dobrú viditeľnosť na závodnej dráhe. TLR® Tuned 7075-T6 šasi Vysokú odolnosť v neľútostnom prostredí závodnej dráhy zaistí hliníkové šasi z pevnostného hliníka 7075-T6. Odolnosť voči poveternostným vplyvom a poškodeniu pomáha zaisťovať povrchová úprava eloxovaním. TLR® Tuned 7075-T6 veže tlmičov Veže tlmičov sú vyrobené z pevnostného hliníka 7075-T6, ktoré vydržia vysoké namáhanie pri jazde. Odolnosť voči poveternostným vplyvom zaistí povrchová úprava eloxovaním. TLR® Tuned motorové lôžko Čierne eloxovaný, hliníkový držiak motora je možné vďaka presnej výrobe jednoducho nastaviť a pevne zafixovať. Posuvný držiak tak umožňuje nastavenie polohy a motora uvoľnením dvoch skrutiek, ktoré sú ľahko prístupné zhora. Toto riešenie značne zjednodušuje nastavenie medzi zubovej vôle a zmeny pastorka. TLR® Tuned kovové súčasti náprav Závodný stroj musí mať zaistenú maximálnu pevnosť kľúčových súčastí, medzi ktoré patria aj držiaky brúsených oceľových čapov ramien náprav. TLR® Tuned pozinkované oceľové súčasti Napínače a hriadele kolies sú pozinkované a majú vysokú odolnosť proti korózii. TLR® Tuned súčasti tlmičov Nastaviteľné tlmiče naplnené olejom sú vybavené hliníkovými telami TLR® Tuned Aluminium Shock, majú opracované kužeľové piesty a dištančné stĺpiky Extreme Bash (EXB). * Informácie o špecifikácii vodeodolnosti nájdete v návode na použitie. Tipy a triky na prevádzku v mokrom prostredí nájdete v blogu. Obsah balenia: V balení je zostavený RC model auta Arrma TLR Tuned TYPHON (bez nainštalovanej elektroniky), dodatočný spojler na krídlo, spodné a vrchné podložky zavesenia, krížový kľúč, skrutky na montáž elektroniky a hárok samolepiek. Viacjazyčný manuál EN, DE, FR, IT a návod v slovenčine. Odporúčame dokúpiť: Pre sprevádzkovanie modelu je nutné doplniť: motor, regulátor, servo riadenia, RC súpravu, pohonný akumulátor, vhodný nabíjač a 4x AA batérie do vysielača. Odporúčané komponenty Motor: Arrma motor striedavý BLX4074 4P 2050KV Spektrum motor striedavý Firma 4274 1900ot/V Pastorok na motor: Motor je nutné osadiť pastorkom s modulom ozubenia M1, s 11 až 24 zubami. Priemer pre hriadeľ podľa motora (5 mm). Robitronic pastorok 12T 1M 5mm Robitronic pastorok 16T 1M 5mm Robitronic pastorok 20T 1M 5mm Regulátor: Lože pre regulátor má montážne otvory s rozstupom 46 mm alebo 52 mm. Arrma regulátor BLX185 BLX4074 6S 150A IC5 Spektrum regulátor Firma 130A BL 2S-4S IC5 Smart Servo riadenia: Servo štandardnej veľkosti s kovovými prevodmi a minimálnym momentom 15 kg.cm (ideálne 20kg.cm a viac podľa spôsobu použitia), tisícihran na serve 23T. Spektrum servo S652 18kg MG Spektrum servo S6250 Car High Torque Akumulátory 4S LiPo: Model odporúčame napájať jedným 4S LiPo akumulátorom. 1x 4S LiPo Spektrum Smart LiPo 14.8V 5000mAh 50C HC IC5 Nabíjač: Sieťový nabíjač Spektrum S1100 G2 s jedným výstupom 1x 100W. Sieťový nabíjač Spektrum S1200 G2 s jedným výstupom 1x 200W. Sieťový nabíjač Spektrum S2100 G2 s dvoma výstupmi 2x 100 W. Sieťový nabíjač Spektrum S1400 G2 s jedným výstupom 1x 400 W. RC súprava: Spektrum DX3 DSMR, SR315 RC súprava Spektrum Smart s podporou telemetrie - vysielač Spektrum DX5C DSMR + prijímač SR6110AT Technológia Spektrum Smart Technológia Spektrum Smart v súčasnosti predstavuje najpokročilejší a najjednoduchší systém na prevádzku modelov a nabíjanie/starostlivosť o akumulátory. Pre využitie všetkých výhod a funkcií je nutné mať všetky komponenty (regulátor, akumulátor, RC súpravu) Smart . Viac informácií o technológii Spektrum Smart nájdete tu. Príslušenstvo pre bežnú prevádzku Na bežnú prevádzku RC modelov potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, sadu náradia a silikónový olej do tlmičov. Z nášho sortimentu odporúčame cenovo dostupnú sadu náradia pre RC autá. Lepidlom na pneumatiky sa lepia pneumatiky k ráfiku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika bola po celom obvode pevne prilepená k ráfiku kolesa! Pokiaľ pneumatika nebude prilepená po celom obvode, môže dôjsť k jej roztrhnutiu. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré je schopné lepiť materiály ako guma alebo nylon a súčasne po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z našej ponuky odporúčame lepidlo Robitronic Tire Glue - viď odporúčané príslušenstvo. Občas treba dopĺňať silikónový olej do tlmičov modelu a meniť olej v diferenciáloch. Bežnou prevádzkou dochádza len k nepatrným únikom silikónového oleja po piestniciach tlmiča. V prípade, že povrch piestníc tlmičov alebo stav tesnenia je v zlom stave, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné sady či jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), viď odporúčané príslušenstvo. Na bežnú údržbu je potrebné lepidlo na skrutky. Skrutky zaskrutkované v kovovom materiáli (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť proti povoleniu týmto lepidlom zaistené. Ochranné obaly na akumulátory Ochranné obaly sú určené na obmedzenie rizika spojeného s prepravou a nabíjaním akumulátorov. LiPo akumulátory dokážu, pri zachovaní malých rozmerov a nízkej hmotnosti, poskytnú vysoké vybíjacie prúdy a disponujú veľkou kapacitou pre dlhý jazdný čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný predovšetkým na mechanické poškodenie.

TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy Kit

Charakteristika: RC model auta Team Losi Racing 22X-4 Elite Race Kit vychádza z predchádzajúcej verzie, ktorý vyhral šampionát ROAR Nationals . Napriek vynikajúcej kvalite predchádzajúcej verzie, je tento nový model Elite ešte lepší a ďaleko odolnejší. Vďaka tisícom hodín závodov a tréningov, mohli konštruktéri spolu s pretekármi TLR navrhnúť ešte lepší model, ktorý prináša množstvo noviniek a overených tuningových dielov, ktoré sú už v sete obsiahnuté. Stavebnica modelu 22X-4 Elite obsahuje špičkové diely , ako je: tuningový stredový diferenciál, montážna doska elektroniky z uhlíkových vlákien, karbónová podložka krídla, hliníkové poistné matice a titánové napínače na odľahčenie a celkovú optimalizáciu 22X-4 pre maximalizáciu výkonu. Stavebnica 22X-4 ELITE Race Kit je navrhnutá tak, aby model bol schopný vyhrávať závody, bez nutnosti inštalácie ďalších tuningových súčastí! Hliníkový CNC 2.5 mm podvozok 7075-T6 Tuhé hliníkové eloxované 2.5mm 7075-T6 šasi je účelne odľahčené a je pripravené na montáž všetkých súčastí auta. Centrálny diferenciál Jedným z najobľúbenejších upgradov modelu 22X-4 bol stredový diferenciál, ktorý je vhodný najmä na hlinené trate. Preto verzia Elite má už v sebe tento diel nainštalovaný. Profesionálny model Všetky dôležité tuningové diely, ktoré továrenskí jazdci TLR používali pri pretekoch sú už obsiahnuté v tomto modeli. Ide o diely z prvotriednych materiálov ako je hliník, uhlíkové vlákna a titán. Hliníkové diely Model obsahuje lôžko motora, spojky náprav, hlavy tlmičov a matice, vyrobené hliníka, vďaka čomu je model odolný a veľmi ľahký pre perfektné jazdné vlastnosti. Vylepšená geometria Po dôkladnom testovaní bola na model pridaná ďalšia možnosť uloženia tlmičov, vylepšené bolo umiestnenie vnútorného odklonu, plynulejší a odolnejší je chod systém riadenia ackerman. Nový držiak batérie Pre pevnú fixáciu a zároveň jednoduchú výmenu akumulátora sú po stranách lôžka umiestnené dva uhlíkové držiaky. Držiak je možné nastaviť pre batérie štandardné alebo tenké. Držiak ventilátora motora Čím ďalej vyššia prevaha závodov s vyššími nárokmi na motor viedla k inštalácii držiaka ventilátora, ktorý je novo upevnený od stredového diferenciálu. Titánové spojovačky Titánové spojovačky boli vždy prémiovým vylepšením závodných vozidiel a bez nich by 22X-4 ELITE nemohol byť. Súčasťou dodávky sú titánové spojovačky na úsporu hmotnosti a zvýšenie výkonu. Hliníkové tlmiče G3 V2 Tlmiče G3 boli kompletne upravené a vylepšené pre konzistentný výkon a variabilnejšie použitie. Piesty sú novo zaistené skrutkami, nové telo a hlava tlmičov zvyšujú dĺžku o 3 mm. Prepracované misky tlmičov bezpečne držia pružiny a poskytujú offset - 3, 0 a +4 mm. Diferenciály Tradičný zubový diferenciál je odolnejší a ľahší s lisovanými kompozitnými ozubenými kolesami a krížovými kolíkmi, je ideálny pre závody. Rovnako drží viac maziva, má väčšiu styčnú plochu ozubenia, preto rozdiel spoznáte už po niekoľkých jazdách. Hliníkové držiaky čapov poloosí Nápravy odolajú aj najväčším rázom, a to vďaka hliníkovým CNC obrábaným držiakom čapov poloosí s tlmiacimi gumovými vložkami. Tuhé, pevné a zároveň ľahké usporiadanie zaistí bezpečné uloženie náprav aj pri náročných podmienkach pretekov. Plávajúci držiak serva V2 Aby nedošlo k ovplyvneniu pružnosti podvozku, je servo namontované na držiaku nad podvozkom. Držiak z uhlíkovej dosky 2,5mm sa pripevňuje k doske podvozku blízko stredovej osi podvozku. Eliminujú sa tým chyby pri priehybe podvozku. Verzia dva pojme rôzne offsety serv. Optimalizované kompozitné súčasti Konštrukcia buggy 22X-4 je vyladená vďaka kompozitným materiálom kľúčových častí auta. Set obsahuje diely, ktoré TLR preferuje a tým sú štandardné predné a zadné ramená a bočné kryty podvozku. Nastaviteľný motor a batéria Pri montáži motora môžete zvoliť polohu motora na hliníkovom podvozku v rozmedzí 7 mm, batériu je možné pre lepšie dovážanie nainštalovať v rozmedzí 9 mm. Ľahká karoséria 22X-4 Elegantný a štýlový dizajn karosérie 22X-4 sa dokonale hodí k podvozku. Vyzerá elegantne a zároveň zaisťuje vynikajúcu rovnováhu a stabilitu pri jazde. Vystužené uhlíkovými vláknami Karbónové vlákno je extrémne ľahké a veľmi tuhé, čo mu dáva skvelý pomer pevnosti a hmotnosti. Je optimálna pre mnoho častí modelu a preto sú diely z toho materiálu na kľúčových miestach: predný / zadný tlmič, stredový držiak diferenciálu, predný / zadný držiak zavesenia, lôžko riadenia a lôžko elektroniky . Prítlačné krídlo TLR 6,5" Zadné prítlačné krídlo TLR 6,5" je vyrobený z ultra odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto krídlo nie je pre buggy 22X-4 novinkou, ide o rokmi osvedčený diel, ktorý je preverený rokmi praxe. Rýchlo prístupné diferenciály Pri servise súťažných špeciálov je kladený dôraz na rýchly servis náhradných dielov počas závodov. Samotné 4 skrutky držia horné veko diferenciálu, preto budete mať rýchlo hotovo a dosť času na prípravu. Vlastnosti Eloxovaný CNC obrábaný 2.5 mm podvozok z hliníka 7075-T6 Pripravené na profesionálne použitie Ľahké hliníkové diely Obsiahnuté prémiové diely Vylepšená geometria Nové lôžko akumulátora s uhlíkovými držiakmi Držiak ventilátora Veľké hliníkové tlmiče G3 V2 Titánové spojovačky Plávajúci držiak V2 pre rôzne servá Nastaviteľné vnútorné otočné čapy Všetky súčasti v metrickej sústave Kompaktné, jednodielne extra prítlačné lexanové krídlo 6,5" Jednoduchý prístup k diferenciálom Spojovací materiál v metrickej sústave Nový dizajn karosérie 22X-4 Obsah balenia: Obsahom balenia je stavebnica závodného auta Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Balenie obsahuje všetky diely šasi, nenafarbenú karosériu. Elektronika, motor, ani kolesá s pneumatikami, nie sú obsahom balenia. Obrázkový návod na stavbu EN, DE, FR, IT. Odporúčame dokúpiť: Pre zostavenie a sprevádzkovanie modelu je nutné dokúpiť: Vysielač a prijímač Servo riadenia 2S LiPo Short akumulátor Kompatibilný nabíjač pre LiPo akumulátor Pastorok 48P Motor Regulátor Lepidlo na pneumatiky Pneumatiky Kolesá Farbu na karosérie Náradie Odporúčané komponenty z našej ponuky: Vysielač Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, prijímač SR2100 Spektrum servo S6245 Car High Speed High Torque, s držiakom serva 6245 Akumulátor Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC Spektrum Smart G2 nabíjač S1200 1x200W AC TLR pastorok 19T 48DP 3.17mm hliník Pro-Line koleso 2.2", pneu Electron MC 4WD Buggy predný, disk Velocity H12 žltý (2) Pro-Line koleso 2.2", pneu Positron MC Buggy zadný, disk Velocity H12 žltý (2) Farby na karosérie Príslušenstvo pre bežnú prevádzku Na bežnú prevádzku RC modelov potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, sadu náradia a silikónový olej do tlmičov. Z nášho sortimentu odporúčame cenovo dostupnú sadu náradia pre RC autá. Lepidlom na pneumatiky sa lepia pneumatiky k ráfiku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika bola po celom obvode pevne prilepená k ráfiku kolesa! Pokiaľ pneumatika nebude prilepená po celom obvode, môže dôjsť k jej roztrhnutiu. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré je schopné lepiť materiály ako guma alebo nylon a súčasne po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z našej ponuky odporúčame lepidlo Robitronic Tire Glue - viď odporúčané príslušenstvo. Občas treba dopĺňať silikónový olej do tlmičov modelu a meniť olej v diferenciáloch. Bežnou prevádzkou dochádza len k nepatrným únikom silikónového oleja po piestniciach tlmiča. V prípade, že povrch piestníc tlmičov alebo stav tesnenia je v zlom stave, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné sady či jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), viď odporúčané príslušenstvo. Na bežnú údržbu je potrebné lepidlo na skrutky. Skrutky zaskrutkované v kovovom materiáli (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť proti povoleniu týmto lepidlom zaistené. Ochranné obaly na akumulátory Ochranné obaly sú určené na obmedzenie rizika spojeného s prepravou a nabíjaním akumulátorov. LiPo akumulátory dokážu, pri zachovaní malých rozmerov a nízkej hmotnosti, poskytnú vysoké vybíjacie prúdy a disponujú veľkou kapacitou pre dlhý jazdný čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný predovšetkým na mechanické poškodenie.

TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD Race Kit

Charakteristika: Stavebnica závodného RC modelu auta na diaľkové ovládanie od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, vylepšená verzia 2.0 s možnosťou zástavby spaľovacieho vnútro alebo elektro motora. Špičkové spracovanie s hliníkovým podvozkom, kvalitné materiály, široké možnosti nastavenia. Pôvodná buggy 8IGHT-X zahájila nový rad závodných RC modelov áut TLR ® v mierke 1:8. Teraz prichádza vylepšený model vo verzii 2.0, ktorý preberá to najlepšie z tejto platformy a pridáva množstvo vylepšení vo všetkých smeroch. Vylepšené bolo hnacie ústrojenstvo, geometria zavesenia a usporiadania šasi. S 8IGHT-X/E 2.0 závodní jazdci dosahujú lepšiu ovládateľnosť, model je možné riadiť agresívnejšie, čím sa dosahujú rýchlejšie časy na bicykel. Pre ľahké zostavenie a servis je všetok spojovací materiál v metrickej sústave. Diely stavebnice sú navrhnuté s precíznosťou a vyrobené z kvalitných materiálov. Pre nízkou váhou a odolnosť je rad komponentov vyrobený z hliníka, ako napríklad CNC obrábaná 3 mm hrubá doska podvozok. Zavesenie je kompletne nastaviteľné. Jednotlivé polohy nastavenia si môžete prehľadne zapísať do poznámkového formulára a následne upravovať. Nitro aj elektro pohon Chcete si postaviť závodné truggy a váhate medzi Nitro a Elektro? Nevadí, stavebnica od Team Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, vám umožní vďaka obsiahnutým súčastiam, akúkoľvek voľbu. Zadné nastaviteľné náboje Zadné tehlice 8IGHT-X/E 2.0 majú aktualizované umiestnenie čapov, ktoré je možné nastaviť vo viacerých krokoch pre jemné doladenie a maximálnu priľnavosť zadnej časti. Štvorcové uloženie čapov zavesenia Čapy zavesenia boli vylepšené tak, aby používali štvorcové uloženie, ktoré ponúka väčšiu možnosť nastavenia. Zadné otočné čapy sú zúžené pre lepšiu stabilitu a vyváženie medzi predným a zadným zavesením. Hliníkový 3mm podvozok Súčasťou setu je podvozok s hrúbkou 3mm, ktorý je vyrobený z hliníka 7075 a eloxovaný pre maximálnu odolnosť. Doska podvozku je ešte odľahčená, vďaka hlbšiemu frézovaniu. Držiak diferenciálu Stredový držiak diferenciálu je vyrobený z odolnejšieho kompozitného materiálu. Integrovaný držiak serva plynu je prepracovaná as nižšou hmotnosťou. Mechanická brzda Brzdové obloženie bolo aktualizované a brzdy sú teraz voľnejšie a poskytujú lepšiu a konzistentnejšiu brzdnú silu. Veže tlmičov Veže tlmičov boli odľahčené a obsahujú viacero montážnych pozícií pre nastavenie odklonu kolies a polohy tlmičov. Predné tlmiče sú kratšie pre nižšie ťažisko as zníženie naklápania. Prístupné diferenciály Uloženie predného a zadného diferenciálu bolo upravené pre ľahký prístup k diferenciálom, bez nutnosti demontáže častí modelu. Karoséria Karoséria s kabínou vpredu je špeciálne tvarovaná, aby poskytovala prítlak vzduch pri jazde. Karoséria je predrezaná, nenafarbená. Predné zavesenie Inované predné zavesenie je pre zvýšenie odolnosti novo vybavené 3 mm skrutkami. Univerzálne poloosy Ako pre prednú, tak aj pre zadnú nápravu sú použité rovnaké poloosy CVA. Pri použití poloosí bol kladený dôraz na plynulý prejazd zákrut a stabilný záber na nerovných tratiach. Unášače kolies Hliníkové unášače kolies sú šesťhrany o veľkosti 17 mm. Držiak serva Držiak serva riadenia bol posunutý smerom dovnútra a dopredu, aby bola dosiahnutá lepšia rovnováha. Vo verzii Elektro je integrovaný držiak pre regulátor. Systém riadenia Riadenie umožňuje nastavenie geometrie Ackerman. Vylepšený servo-saver eliminuje viazanie tiahla pri zaťažení. Držiak krídla 8IGHT-X/E 2.0 využíva uchytenie na krídle z 8IGHT-X Truggy, ktoré ponúka rôzne výšky a polohy pre maximálnu kontrolu prítlaku. Olejové tlmiče Tlmiče 8IGHT-X sú optimalizované a odľahčené tak, aby sa znížila hmotnosť modelu. Predpätie pružín je možné ľahko nastaviť pomocou matíc. Ramená zavesenia Dlhé predné a zadné ramená poskytujú skvelú ovládateľnosť a stabilitu. Ramená sú pevnejšie, vďaka základni v tvare nosníka. Diferenciály Všetky tri diferenciály teraz obsahujú puzdrá V2 HD s kompozitnými držiakmi, O-krúžkami V2, odľahčené centrálne ozubené kolesá a prevody s vysokou odolnosťou. Geometria zavesenia Geometria zavesenia novej generácie 8IGHT-X/E 2.0 bola ďalej vylepšená, takže je model rýchly, svižný a ešte lepšie sa riadi Nastavenie odklonu Nové bloky nábojov kolies majú možnosť nastavenia odklonu až 17,5 °. Stabilizátory Tak ako veľké autá, tak aj model 8ight má na náprave nainštalované priečne (zkrutné) stabilizátory, ktorý plní dôležitú funkciu pri vyrovnávaní náklonu pri prejazde zákrutou. Bočné kryty podvozku Nové bočné kryty podvozku majú za úlohu zabezpečiť ochranu funkčných súčastí podvozku. Odvzdušnenie tlmičov Odvzdušňovacie skrutky na hlavách tlmičov umožňujú ľahký servis a výmenu oleja. Vlastnosti Zadné nastaviteľné náboje Štvorcové lôžko hriadeľom ramien Hliníkové šasi 7075 3 mm Brzda poskytuje konzistentnejšiu silu a pocit pri brzdení Hliníkové veže tlmičov s viacerými montážnymi otvormi Karoséria s kabínou vpredu Pripravené pre vnútro aj elektro pohon Vylepšené predné tehlice CVA poloosi Hliníkové unášače, 17 mm Krabička prijímača umiestnená pre lepšie vyváženie Nastaviteľné riadenie Nastaviteľné zadné prítlačné krídlo Optimalizované tlmiče s odvzdušňovacou skrutkou Odolnejšie ramená zavesenia Aktualizovaná geometria zavesenia Väčšie pastorkové ložisko Nastaviteľný odklon Priečne skrutné stabilizátory Bočné kryty šasi Jednoduchý servisný prístup ku komponentom Obsah balenia: Balenie obsahuje diely pre stavbu modelu, ktoré sú nabalené v jednotlivých sáčkoch, 2x nenafarbenú karosériu (elektro, vnútro), sadu diskov. Súčasťou sú aj diely pre možnosť zástavby na elektro aj spaľovací vnútro motor. Návod SK a viacjazyčný obrázkový návod EN, DE, FR, IT. Pneumatiky, elektronika, motor nie sú obsahom balenia. Odporúčame dokúpiť: K samotnému zostaveniu modelu z jednotlivých dielov odporúčame: Sadu náradia Tekutú závlačku na skrutky Olej do tlmičov Olej do diferenciálov Pneumatiky Lepidlo na pneumatiky Farby na lexan Príslušenstvo na prevádzku auta Variant elektro Pre zostavenie vo variante elektro odporúčame kúpiť: Striedavý motor 1900kv Striedavý regulátor Pohonný akumulátor Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo RC súpravu Servo riadenia S6290 Nabíjač Spektrum S1200 Pastorok 16T 1M 5mm Variant vnútro Pre zostavenie vo variante vnútro odporúčame kúpiť: Nitro motor s výfukom Prijímačový akumulátor LiIon 7.4V 3200mAh Rx RC súpravu DX5 Servo riadenia S6290 Servo plynu S6280 Robitronic nabíjač Expert LD 80 80W AC/DC + nabíjací kábel s banánmi Fľaša na palivo Nitro palivo 20-30% Horúca koncovka

TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit

Charakteristika: Stavebnica RC modelu závodného auta TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit patrí k svetovej špičke. Vysoké výkony a odolnosť, hliníkové diely vrátane šasi, možnosti nastavenia podvozku, a tuningové diely v balení. Veľké hliníkové olejové nastaviteľné tlmiče, kompletné vybavenie guličkovými ložiskami, nízka hmotnosť a mnoho ďalších zlepšení posúvajú úroveň 2WD elektro Buggy opäť o kus dopredu. Buggy bola optimalizovaná aj na koberec a umelú trávu a preto je možné použiť predný spojler (v balení) pre vyšší prítlak na prednú nápravu a mať účinnejšie riadenie. Vlastnosti Zlepšená geometria riadenia Obsahuje hliníkové diely Obsiahnuté sú uhlíkové súčasti Obsahuje titánové napínače Super Heavy trecia spojka (SHDS) Nastavená konfigurácia prevodov Nový guličkový diferenciál Zavesenie náprav Stiffezel Vstavaná montáž pre chladič motora Ľahká lexanová karoséria Frézovaný hliníkový podvozok 2.0 Hliníkový zadný náboj Tlmiče Big-Bore Gen3 12mm Možnosť voliteľného predného spojlera (predáva sa samostatne) Rad tuningových dielov je v balení Závodné komponenty Kit 22 5.0 DC ELITE Race obsahuje súčasti s ktorými postavíte auto, na 100% pripravené na preteky. Obsahuje špeciálne súčasti vybavenia, predný a zadný priečny stabilizátor, uhlíkové súčasti, guličkové diferenciály, nové tehlice náprav, kvalitné tlmiče, lisované kompozity a uhlíkové a hliníkové súčasti sú v súlade s tým, čo pretekári očakávajú od závodnej Off-road DC Buggy. Uhlíkové súčasti balenia Set stavebnice DC ELITE Race obsahuje predné a zadné uhlíkové veže tlmičov, montážnu dosku elektroniky a držiak zadného krídla. Obsiahnuté tuningové hliníkové súčasti Team Losi Racing používa na závodoch pre 22 5.0 rad voliteľných hliníkových dielov na zlepšenie údržby alebo výkonu, tie sú teraz súčasťou stavebnice. Ide o hliníkové tiahla a páky servosaveru, tiahla ramien, lôžka serva, vložky vonkajšieho predného ložiska, zadný blok tiahel, otočné čapy C a D a hliníkové matice. Nové zadné tehlice a guľové čapy 22 5.0 DC ELITE ponúka najlepšie nastaviteľnú zadnú nápravu, akú kedy TLR vyrobil. Obsahuje vnútorné zadné otočné čapy, nastavenie šírky rozchodu, špičkové nastavenie zadných tehlíc s variabilnou výškou nápravy (VHA), ktoré umožňujú väčšie možnosti nastavenia výšky nápravy. Titánové napínače Titánové napínače boli vždy tuningovým vylepšením závodných strojov, a bez nich nemôže byť ani ani správna sada 22 5,0 DC ELITE. Obsiahnuté sú titánové napínače v celom aute, aby sa ušetrila hmotnosť a zvýšila životnosť. Presnejšie geometrie riadenia 22 DC 5.0 je najlepším Off-road autom 2WD Team Losi Racing. Najvýraznejším zlepšením prešla geometria riadenia. Zväčšením dĺžky riadiacich pák a guľových čapov spolu so zmenami uhla Ackermann dávajú autu 22 5.0 výrazne hladší pocit počas riadenia, obzvlášť pri vysokých rýchlostiach zvyšujú bezpečnosť riadenia na užšej trati. Trecia spojka Super Heavy Duty Slipper (SHDS) Pre presný preklz a mäkšiu a presnú akceleráciu vozidla bola vykonaná optimalizácia trecej spojky, ktorá má novú treciu dosku, pružinu a maticu M4. Je možné použiť hnané ozubené koleso s čelným ozubením 96T až 81T. Tlmiče Gen3 12mm Big Bore Tlmiče novej generácie G3 boli kompletne upravené a vylepšené. Piesty sú teraz zaistené skrutkami, hriadeľ má priemer 3mm, nové sú aj piesty so závitom, nový je aj tvar spodných viek, pružinové šálky ponúkajú -3 mm, 0 mm a + 4 mm, nové guľové čapy a rad ďalších zlepšení prináša Team Losi Racing . 2 mm frézovaný hliníkový podvozok Podvozok o hrúbke 2mm lepšie pruží a preto je možné auto 22 5.0 ľahšie ovládať, rovnako je stabilnejší na trati a nedá sa ľahko prevrátiť, lepšie pohlcuje nárazy a tvrdší doskok. Guľôčkový diferenciál Presný guličkový diferenciál má oproti predchádzajúcej verzii auta 22 2.0 novú konštrukciu prítlačných axiálnych diskov, guličky z karbidu volfrámu a mimoriadne hladký a dlhotrvajúci výkon. Ľahká karoséria 22 5.0 Závodné karosérie musia byť čo najľahšie a mať vhodný tvar, aby bolo zachované nízke ťažisko a vysoká miera prítlaku. Karoséria 22 5.0 bola vytiahnutá z dosky s hrúbkou 0,8 mm. TLR predné prítlačné krídlo v balení Pri vysokých rýchlostiach je použitie predného prítlačného krídla úplne opodstatnené, zaistí prítlak na prednej náprave a vďaka tomu je riadenie pri vyšších rýchlostiach účinnejšie. Vyrobené v metrickej sústave Na montáž boli použité spojovacie príslušenstvo v metrickej sústave, preto je ľahké nájsť náhradné skrutky, matice a podložky a pomôže obmedziť počet nástrojov požadovaných na servis a montáž modelu. Nastavenie výšky diferenciálu Auto 22 5.0 DC má možnosť nastavenia výšky diferenciálu 0mm, +1mm, +1.75mm, +2.5mm, a +3.5mm na optimalizáciu uhla výstupných hriadeľov. Nastavenie parametrov riadenia Auto 22 5.0 AC obsahuje štandardný predný otočný čap Low Roll Center (LRC) a taktiež samostatný predný otočný čap HRC (High Roll Center). Súčasťou balenia je aj nová podložka s hrúbkou 1mm, ktorá umožňuje pokročilejšie úpravy. Teraz je možné zvoliť nastavenie Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll, alebo High Roll Center. Nový blok tiahla prednej nápravy Nový blok tiahla prednej nápravy umožňuje meniť sklon prednej nápravy a pridáva tretiu možnosť, ktorá poskytuje najlepšiu rovnováhu riadenia a stabilitu v mnohých rôznych podmienkach. Nízke uloženie batérie v šasi 22 5.0 DC ELITE sa môže pochváliť najvšestrannejším a najľahšie použiteľným systémom pútania batérie. Akumulátor je na každom konci pritlačovaný elastomérovými pásikmi, ktoré sa môžu rozťahovať tak, aby sa dali použiť na rôznu výšku batérie a akékoľvek závažie pod ňou. Optimalizované kompozity, Stiffezel V modeli 22 5.0 DC ELITE je možné nájsť množstvo rôznych kompozitných materiálov v kľúčových súčastiach. Kompozit obsahujú súčasti, ktoré závodný tím uprednostňuje: Stiffezel predné ramená náprav, Stiffezel zadné ramená náprav, diely tlmičov a ďalšie. Kompozitné materiály sa vyznačujú nižšou hmotnosťou ako kov, preto je rozumné ich použitie tam, kde to nemá vplyv na životnosť súčastí av mnohých prípadoch je to aj výhodnejšie. Voliteľná záťaž Voliteľné mosadzné závažie je možné namontovať pod batériu, pod prijímač alebo namiesto prednej spojky hriadeľov náprav. To umožňuje ľahké vyladenie statickej hmotnosti a voľbu záťaže pri zmene podmienok dráhy. Pri jazde s vyššou statickou hmotnosťou sa podvozok stáva neutrálnejší a jednoduchší na jazdu na plochách s vysokou priľnavosťou. Závažie nie je súčasťou balenia. Prítlačné zadné krídlo TLR 6.5 Zadné krídlo je vyrobené z vysoko odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto krídlo sa osvedčilo ako najlepšie a najstabilnejšie zadné krídlo, ktoré bolo k dispozícii pre autá 1:10 2WD. K dispozícii je držiak pre montáž chladiča Pri pretekoch sú motory namáhané na maximum svojich možností a pretože dosť hrejú, je potrebné použiť ventilátor aby udržoval nižšiu teplotu motora. Set stavebnice obsahuje preto držiak na jednoduchú a spoľahlivú montáž ventilátora (ventilátor nie je v balení). Konfigurácia pohonu 3-radová prevodovka umožňuje posunúť motor dopredu o 20 mm, viac k stredu podvozku. Vďaka tejto úprave je možné prechádzať zákruty vyššou rýchlosťou. Odporúčame dokúpiť: Doba zostavenia stavebnice je cca 7 hodín. Na zostavenie auta potrebujete 2-kanálovú RC súpravu Štandardné servo riadenia Motor radu 540 s pastorkom 48t Vhodný akumulátor Vhodný regulátor Náradie Nabíjač Disky a pneumatiky Lepidlo na skrutky, lepidlo na pneumatiky, silikónový olej na guličkový diferenciál, farby na karosérie podľa vlastného výberu.